اخبار

اندروید ۷ نوقا به دلیل مصرف بالای باتری با تاخیر برای نکسوس ۶P عرضه می‌شود

اگر شما هم از کاربرانی باشید که فکتوری ایمیچ اندروید ۷ را برای گوشی نکسوس ۶P نصب کرده‌اند، به احتمال زیاد با مشکلاتی اساسی با مصرف باتری در این گوشی مواجه شده‌اید. گوگل در این مدت فایل‌های مورد نظر را از سرورهای خود حذف کرده است اما به هر حال تعداد زیادی از کاربران به این مشکلات دچار شده‌اند.
متاسفانه گوگل و هواوی در عرضه‌ی اندروید جدید برای نکسوس ۶ پی تعلل کرده‌اند و هنوز کاربران زیادی منتظر عرضه‌ی اندروید نوقا برای این گوشی هستند. اخیرا یکی از اپراتورهای معروف، خبری در مورد مشکل بوجود آمده درعرضه‌ی نسخه‌ی جدید اندروید برای این گوشی منتشر کرده است. Vodafone استرالیا در اظهار نظری عنوان کرده است:
 

یک مشکل اساسی باعث تاخیر در عرضه‌ی اندروید جدید برای این گوشی شده است. ما با همکاری هواوی در تلاش هستیم تا این مشکل را هر چه زودتر حل کنیم. شرکت ما به خاطر تاخیر پیش آمده عذرخواهی می‌کند و به محض انتشار خبرهای جدید، کاربران را در جریان آنها قرار می‌دهد.
 

پس از آن که کاربران زیادی که فکتوری ایمیج‌های اندروید ۷ را بر روی نکسوس ۶ پی فلش کرده بودند، خبر از مصرف بالای باتری در این نسخه دادند، گوگل عرضه‌ی آپدیت رسمی برای نکسوس ۶ پی را به تعویق انداخت. گجت دیگری که به این مشکل دچار شده نیز، نکسوس ۹ نسخه‌ی LTE است. البته در مورد آن دستگاه هیچ تاییدیه‌ی رسمی از گوگل یا اپراتور موبایل منتشر نشده است.
کارشناسان معتقدند مشکل ایجاد شده از طرف هواوی بوده است. البته در بروزرسانی اخیر خبرها آمده است که گوگل فایل‌های فکتوری و OTA که شامل بسته‌های امنیتی ماه سپتامبر نیز هستند را برای نکسوس ۶ پی عرضه کرده و این فایل‌ها با بیلد شماره NRD90U قابل دانلود هستند.
اگر شما هم به عنوان یک کابر نکسوس ۶ پی با مشکلاتی پس از بروزرسانی روبرو شده‌اید، می‌توانید تجربیات خود را در بخش نظرات با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع phonearena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا