اخبار

اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ به عنوان آخرین آپدیت کانسپت به سونی اکسپریا X رسید

اگر به ماه نوامبر یعنی آذر ماه برگردیم سونی اولین کانسپت اندرویدی خود را برای سونی اکسپریا X بیرون داد.از آن زمان چندین آپدیت به خود گرفته است.این ساخت های مفهومی به صورت گام به گام هستد و برای کاربران امکان تست برنامه های جدید را که به  صورت استوک هستند برای اندروید و گوشی های اندروید بیس سونی ارائه می کنند.
امروز شرکت سونی شروع به یک آپدیت کانسپت دیگر برای سونی اکسپریا کرد. موضوع جدید در مورد آن این است که آپدیت جدید برای اندروید ۷٫۱٫۱ است و نه ۷٫۰٫این موضوع سونی را اولین سازنده گوشی می کند که همراه با خود گوگل آخرین ورژن اصلی و ثابت اندروید را برای گوشی های خود استفاده میکند.در حالی که فکر میکنیم این عرضه برای تعداد اندکی از گوشی ها باشد.
بیلد نامبر سونی برای سونی اکسپریا X این فریمور ۳۸٫۳٫A.0.41  خواهد بود و اندروید بیلد نامبر آن NMF26F8.این آپدیت به همراه آپدیت امنیتی بیرون خواهد آمد.یه هر حال یک گزنه ری استارت جدید در دکمه چاور وجو خواهد داشت که زمان اجرای مدد دوربین را زیاد میکند و از ریموت پلی PS4  نیز پشتیبانی میکن.
آپدیت اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا فعلا فقط برای گوشی های سونی اکسپریا X امکان پذیر است که به صورت زنجیره وار دیگر آپدیت ها را روی کانسپت نصب شده انجام داده اند.
سونی اکسپریا X

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا