اخبار

انویدیا قدرتمندترین کارت های گرافیک خود را معرفی کرد

انویدیا به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده کارت های گرافیک همواره نشان داده است که برابر با تکنولوژی های روز حرکت کرده و با ارائه تجهیزات قدرتمند و پیشرفته دست گیمرها را باز می گذارد. از این رو راین شرکت از کارهای گرافیک دسکتاپ سری RTX Super رونمایی کرد. این خانواده از کارت های گرافیک این شرکت هم اکنون دارای سه عضو با نام های RTX SUPER 2070 ،RTX SUPER 2060 و RTX SUPER 2080 است که به نوعی نسل بهبود یافته کارت گرافیت های سری RTX محسوب می شوند. اما برگه برنده انویدیا می تواند این موضوع باشد که کارت گرافیت های جدید که با عملکرد بالاتری روبرو هستند با قیمت یکسان مدل های گذشته ارائه خواهند شد.

RTX SUPER 2060 در مقایسه با نسل قبلی خودش حدود ۲۲ درصد قدرت بیشتری داشته و فریم ریت آن در بازی ها با بهبود ۱۵ درصد نسبت به قبل همراه است. اما جالب است بدانید که انویدیا ادعا می کند، این  مدل از کارت های گرافیکش از نظر سرعت نسبت به GTX 1080 نیز بالاتر می باشد. گفتنی است که این محصول دارای ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی بوده و علاقه مندان به تهیه کردن آن می تونند از تاریخ ۹ جولای ۲۰۱۹ به فروشگاه های معتبر مراجعه کرده و با پرداخت ۳۹۹ دلار آن را بدست آورند.

RTX SUPER 2070 در مقایسه با نسل قبلی خودش حدود ۲۴ درصد قدرت بیشتری داشته و فریم ریت آن در بازی ها با بهبود ۱۴ درصد نسبت به قبل همراه است. این مدل را می توان درحال حاظر نسخه متوسط این خانواده آر تی ایکس سوپر دانست که عملکرد بالایی را از خودش ارائه می کند.. گفتنی است که این محصول دارای ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی بوده و علاقه مندان به تهیه کردن آن می تونند از تاریخ ۹ جولای ۲۰۱۹ به فروشگاه های معتبر مراجعه کرده و با پرداخت ۴۹۹ دلار آن را بدست آورند.

RTX SUPER 2080، همانطور که انتظار می رود قدرتمندترین کارت گرافین این خانواده محسوب شده و باید بدانید که سرعت پردازش این محصول نسبت به گذشته بهبود یافته از ۱۴ گیگابیت بر ثانیه به ۱۵.۵ گیگابیت بر ثانیه رسیده است. اما جالب است بدانید که انویدیا ادعا می کند، این  مدل از کارت های گرافیکش از نظر سرعت نسبت به Titan X نیز بالاتر می باشد. این محصول جانشین RTX 2080 بوده و از تاریخ ۲۳ جولای ۲۰۱۹ به صورت رسمی و با قیمت ۶۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد.

به نظر می رسد که انویدیا سری جدید از کارت های گرافیت خود را به منظور پاسخ دادن به معرفی RX 5700  از سری رادئون شرکت AMD روانه بازار کرده است. به هر حال رقابت های شکل گرفته در میان اینتل و AMD و همچنین انویدیا و AMD در نهایت به سود کاربران خواهد بود.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا