اخبار

اواسط مرداد منتظر رونمایی از گلکسی نوت ۶ یا گلکسی نوت ۷ باشید !

اوان بلاس افشا کننده بزرگ دنیای تکنولوژی خبر می‌دهد که رونمایی از گلکسی نوت ۶ (Galaxy Note 6) تا اواسط مرداد ماه انجام خواهد گرفت. وی همچنین تأکید می‌کند که نسل آینده‌ی گلکسی نوت‌های سامسونگ در یک نسخه عرضه خواهد شد؛ بنابراین می‌توانیم این محصول را تنها با صفحه نمایشی خمیده مشاهده کنیم.
گلکسی نوت ۵ در حال حاضر تقریباً یک ساله شده است و همین قضیه منجر به آن شده تا سامسونگ مشغول تدارک مراسم معرفی نسل جدید این محصولات با نام‌های احتمالی گلکسی نوت ۶ و یا نوت ۷ باشد. اگر بخواهیم منطقی در این مورد صحبت کنیم باید انتظار داشته باشیم که این محصول دارای نام گلکسی نوت ۶ (Galaxy Note 6) باشد. هرچند که شایعات اخیر عنوان می‌کنند که نسل آینده‌ی گلکسی نوت‌های سامسونگ با نام گلکسی نوت ۷ عرضه خواهد شد. گذشته از تمامی این‌ها به نظر می‌رسد که این نسل دارای بهترین امکانات خانواده گلکسی اس ۷ سامسونگ نیز خواهد بود و اواسط مرداد ماه معرفی خواهد شد.
ماه گذشته خبر رسید که رونمایی از گلکسی نون ۶ نسل آینده‌ی گلکسی نوت‌های سامسونگ اواخر مرداد و یا حتی در شهریور ماه معرفی می‌شود. حال اوان بلس افشا کننده‌ی افسانه‌ای دنیای تکنولوژی خبر می‌دهد که این هندست تا دو ماه دیگر رونمایی خواهد شد. این بدان معنا است که سامسونگ قصد دارد روزهای نخستین ماه اوت (اواسط مرداد) از محصول جذاب خود رونمایی به عمل آورد. از آن جایی که تقریباً تمامی افشاگری‌های بلاس در عرصه تکنولوژی درست از آب درآمده، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که چنین مسئله‌ای صحت داشته باشد.
بلاس همچنین اشاره می‌کند که رونمایی از گلکسی نوت ۶ تنها در یک نسخه انجام خواهد گرفت؛ بنابراین رویای عرضه‌ی گلکسی نوت جدید در دو نسخه متفاوت با صفحه نمایش معمولی و صفحه نمایش خمیده را به نظر می‌رسد باید به دور ریخت. با این حال شایعات جدید ادعا می‌کنند که نسل آینده‌ی گلکسی نوت دارای صفحه نمایش و قاب پشتی خمیده همانند گلکسی اس ۷ اج خواهد بود.
یکی دیگر از شایعات جذابی که در ارتباط با گلکسی نوت ۶ شنیده می‌شود، بهره‌مند بودن از دو لنز دوربین در قسمت پشتی (احتمالاً همانند آیفون ۷ پلاس) خواهد بود. در کنار آن باید به صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی Quad HD Super AMOLED این محصول همراه با تراشه اسنپدراگون ۸۲۳ یا اگزینوس ۸۸۹۰ و ۶ گیگابایت ظرفیت رم اشاره کرد.
منبع :phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا