اخبار تکنولوژی

اولین آپدیت برای تلفن گلکسی S23 FE سامسونگ منتشر شد

تلفن گلکسی S23 FE چند روز پس از عرضه، اکنون اولین آپدیت  نرم افزاری خود را در ایالات متحده دریافت می‌کند. این گوشی ماه گذشته معرفی شد، اما در آن زمان تنها در چند کشور به فروش رسید. چند روز قبل، سرانجام در ایالات متحده عرضه شد و اکنون بروزرسانی امنیتی نوامبر ۲۰۲۳ را دریافت کرد.

جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای Galaxy S23 FE اکنون با نسخه نرم افزاری S711USQS1AWK3 در ایالات متحده ارائه می‌شود. این گوشی هوشمند برای نسخه قفل شده توسط اپراتور در نظر گرفته شده و آپدیت امنیتی نوامبر ۲۰۲۳ را به همراه دارد. ۶۵ نقص امنیتی را رفع می‌کند، اما هیچ ویژگی جدیدی را ارائه نمی‌دهد. این بروزرسانی در حال حاضر برای شبکه‌های تلفن همراه AT&T و کریکت در ایالات متحده موجود است.

اگر گلکسی S23 FE دارید و در ایالات متحده زندگی می‌کنید، اکنون می توانید به بخش بروزرسانی نرم افزار رفته و آن را بررسی کنید. می‌توانید این کار را با رفتن به تنظیمات » بروزرسانی نرم افزار و کلیک روی دانلود و نصب انجام دهید. Galaxy S23 FE در هند و ایالات متحده با رابط کاربری One UI 5.1 مبتنی بر اندروید ۱۳ عرضه شد.

تلفن گلکسی S23 FE اولین آپدیت را گرفت

احتمالاً تا پایان سال جاری به‌روزرسانی One UI 6 مبتنی بر اندروید ۱۴ را دریافت خواهد کرد. در اروپا، این گوشی می‌تواند اوایل سال آینده عرضه شود و این احتمال وجود دارد که با اندروید ۱۴ به فروش برسد. سامسونگ وعده داده است که چهار بروزرسانی سیستم عاملی اندروید را برای این گوشی ارائه کند.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و مشخص نشده چه زمانی این گوشی آپدیت اندروید ۱۴ را دریافت خواهد کرد. اکنون تنها سری گلکسی اس ۲۳ هستند که به اندروید ۱۴ بروزرسانی شدند و سامسونگ به مرور زمان قصد داشته این بروزرسانی را برای سایر مدل‌های واجد شرایط ارائه دهد. برند کره‌ای همیشه در تلاش بوده تا نیاز مخاطبان خود را برآورده سازد، از این رو امکانات مختلفی در اختیار آنها قرار داده تا پاسخگو باشد.

انتظار داریم در کنار گلکسی اس S23FE مدل S21FE هم آپدیت اندروید ۱۴ مبتنی بر One UI 6 را دریافت کند. این گوشی سال ۲۰۲۲ عرضه شد و بنابراین واجد شرایط چند سال آپدیت بزرگ نرم افزاری و امنیتی از سوی شرکت سازنده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا