اخبار

اولین بار محصولات اپل روانه بازار شد

اپل قرار بود که از ۳۱ شهریور ماه یعنی روز جمعه ارسال و بارگیری سفارشات خود را آغاز کند. اما امروز این شرکت بارگیری محصولات اپل تی وی، آیفون ۸ و اپل واچ ۳ را آغاز کرده است.
جالب اینجاست که محصولات اپل از دو سمت مختلف دنیا عرضه می شوند. محصولات آیفون ۸ و اپل واچ از پنسیلوانیا امریکا و اپل تی وی از بخش چین این شرکت ارسال خواهد شد. اطلاع‌رسانی رسمی اپل مبنی بر ارسال این محصولات برای مشتریانی که آن‌ها را پیش‌خرید کرده‌اند، احتمالا به‌زودی شروع خواهد شد. البته فعلا امکان ردیابی همه‌ی سفارش‌های ثبت‌شده برای این سه محصول وجود ندارد.
به گزارش وب‌سایت مک‌رومرز، بسیاری از گوشی‌های هوشمند آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس از پنیسلوانیا ارسال می‌شوند و این در حالی است که برخی از مدل‌های اپل واچ جدید و اپل تی‌وی ۴K از چین ارسال می‌شوند. اطلاع‌رسانی رسمی اپل مبنی بر ارسال این محصولات برای مشتریانی که آن‌ها را پیش‌خرید کرده‌اند، احتمالا به‌زودی شروع خواهد شد. البته فعلا امکان ردیابی همه‌ی سفارش‌های ثبت‌شده برای این سه محصول وجود ندارد.
آنطور که T-mobile اعلام کرده است این محصولات تا ۲ هفته پس از بارگیری به دست کاربران خواهد رسید. البته به نظر می رسد که خرید این گوشی ها در بازار راحت تر باشد و افت سرعت در فروش وجود نداشته باشد.
از آنجایی که اپل واچ ۳ دارای نسخه LTE نیز هست احتمال فروش سرسام آور و یکهویی آن بسیار بالاست. البته علاقه‌مندان می‌توانند مدل وای‌فای اپل واچ ۳ را به‌راحتی و بدون مشکل خاصی خریداری کنند. عرضه‌ی اپل تی‌وی ۴K جدید نیز نسبت به آیفون‌های جدید کوپرتینویی‌ها کمی با محدودیت مواجه است. سفارش‌های ثبت‌شده برای این محصول تا ماه اکتبر به دست مشتریان نخواهد رسید. علاوه‌ بر این، سفارش مدل ۶۴ گیگابایتی این محصول کمی سخت‌تر از پیدا کردن مدل ۳۲ گیگابایتی است.
اولین سفارش‌های ثبت‌شده برای نسل سوم ساعت هوشمند اپل واچ، اپل تی‌وی ۴K، آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس از روز جمعه ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) در استرالیا و نیوزیلند به دست مشتریان خواهد رسید. بدین ترتیب کاربران این دو کشور جزو اولین افرادی خواهند بود که می‌توانند از محصولات جدید مورد بحث استفاده کنند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا