اخبار

اپل، با ارزش ترین برند سال ۲۰۱۶ لقب گرفت

«اینتربرند» گزارش سالانه جدیدی منتشر کرده و ۱۰۰ برند برتر جهان در سال ۲۰۱۶ را معرفی کرده است. اپل نیز برای چهارمین سال پیاپی از سوی اینتربرند به عنوان با ارزش ترین برند جهان نام گرفته است. در میان برندهای با ارزش دنیا، شرکت های تکنولوژیک چند مقام اول را به تصاحب خود در آورده اند و پس از اپل، گوگل، مایکروسافت، IBM، سامسونگ و آمازون را می توان در میان ۱۰ نام نخست این فهرست مشاهده کرد.
اپل، گوگل و کوکاکولا از سوی «InterBrand» به عنوان سه برند با ارزش جهان مشخص شده اند.
 
InterBrand در گزارشی که همراه با این خبر ارائه داده، می نویسد:

«برای چهارمین سال پیاپی، اپل و گوگل رتبه های برتر را به خود اختصاص داده اند. اپل نشان می دهد که چگونه اکوسیستم ها می توانند ارزش ها را افزایش دهند. تحلیلگران معمولاً اشاره دارند که اپل صرفاً چند محصول برتر دارد. این یک حقیقت است ولی مدل تجاری اپل و محصولاتش، یک اکوسیستم پیوسته و مجتمع را به نمایش می کشند. نرم افزار و سخت افزار توسعه یافته از سوی این شرکت نه تنها با یک طراحی زیبا به هم متصل می شوند، بلکه از هماهنگی بسیار بالایی برخوردارند که تجربه والایی را در اختیار کاربر قرار می دهد.»
 

لازم به اشاره است که InterBrand بر اساس عملکرد مالی شرکت ها، ارزش آنها را تعیین می کند و اپل در سال های اخیر و زیر سایه تیم کوک، موفقیت های مالی بسیاری داشته. با این حال آیفون ها دیگر آنقدر که باید، هیجان انگیز نیستند و مشخص نیست که آیا در سال آینده هم می توان نام اپل را در ابتدای این لیست مشاهده کرد یا خیر. لیست کامل ۱۰۰ برند برتر ۲۰۱۶ از دید اینتربرند را از طریق این لینک مشاهده کنید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا