اخبار

اپلیکیشن جدید دوربین اندروید، ویژگی Goggles گوگل را بسط خواهد داد

بسیاری از شما احتمالا در خصوص اپلیکیشن گوگل گاگل که در پلی استور در دسترس است مطالبی شنیده اید. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد از موضوع مورد نظر خود عکس بگیرند و بعد گوگل در فضای وب به دنبال اطلاعاتی از آن می گردد. بنابراین اگر از وسیله ای که قصد خرید آن را دارید عکس بگیرید، گوگل گاگل آن وسیله را در وب پیدا کرده و قیمت آن را در اختیار شما قرار می دهد. خب، به نظر ویژگی کاربردی می آید، که ممکن است در آینده به روزرسانی بزرگی را نیز تجربه کند؛ چرا که بنا بر شایعات مهندسین گوگل مشغول کار بر روی روشی برای گسترش عملکرد و کارآیی گاگل هستند و قرار است برای پرهیز از افزودن یک اپلیکیشن دیگر این قابلیت را به اپلیکیشن دوربین های اسمارت فون های اندرویدی اضافه کنند
 
همراه با این گزارش، تصویری هم منتشر شد که نحوه کار این ویژگی را نمایش می دهد. در تصویر دیده می شود که کاربر از یک لیوان عکس می گیرد. سپس اپلیکیشن نوع لیوان و نام آن به همراه قیمت و محلی که می توان آن را خریداری کرد را در اختیار کاربر قرار می دهد. البته این ویژگی خیلی هم جدید نیست و گوگل گاگل مدتهاست که در اختیار کاربران است، اما موضوع این است که این قابلیت احتمالا به زودی به اپلیکیشن دوربین افزوده می شود و دسترسی به آن بسیار ساده تر خواهد شد.
 
دوربین اندرویدی به تازگی بازسازی شده و در گوگل پلی استور در دسترس است. این اپلیکیشن بر روی تمامی دستگاه های اندرویدی قابل نصب است و گوگل نیز می تواند به روزرسانی های آن را به راحتی انجام دهد. این ویژگی احتمالا در کنفرانس I/O گوگل که در ماه می برگزار می شود معرفی خواهد شد، ولی ممکن است پیش از آن نیز امکان دسترسی کاربران به این قابلیت فراهم شود. گوگل همیشه به دنبال راهی برای توسعه قابلیت های دوربین سیستم های اندرویدی بوده است که بتواند کارآیی آن را افزایش دهد و این شاید قدمی در همین مسیر باشد. به هر حال باید صبر کرد تا نتیجه کار را ببینیم.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا