اخبار

اپل آیفون ۷ دارای دوربین با ماژول بزرگتر و طراحی جدید خطوط آنتن خواهد بود

آیفون ۷ به احتمال زیاد اواخر شهریور یا پاییز سال ۹۵ به طور رسمی معرفی خواهد شد و مانند دیگر پرچمداران، قبل از معرفی رسمی تصاویری از این گوشی نیز فاش می‌شود. به تازگی تصویری که گفته می‌شود مربوط به قاب پشتی این گوشی است، در اینترنت منتشر شده است که نشان‌دهنده‌ی تغییر طراحی خطوط آنتن و بزرگ‌تر شدن محفظه‌ی لنز دوربین است.
اپل آیفون ۷، پرچمدار بزرگ بعدی است که در سال ۲۰۱۶ منتظر معرفی آن هستیم. تا کنون تصاویر و شایعات مختلفی از طراحی این گوشی فاش شده است. به تازگی نیز تصویری از قاب پشتی آیفون ۷ منتشر شده که نشان‌دهنده‌ی تغییر در طراحی خطوط آنتن و محفظه‌ی لنز دوربین است. بعلاوه این تصاویر احتمال استفاده از دوربین دوگانه در آیفون ۷ را ضعیف‌تر می‌کنند.
تصویر فاش شده مربوط به طراحی قاب پشتی گوشی آیفون ۷ است. طبق تصویر منتشر شده، خطوط بالایی و پایینی که در محصولات قبلی به عنوان خطوط آنتن شناخته می‌شدند از روی فاب پشتی گوشی برداشته شده‌اند. البته خطوط کم‌رنگی در پایین قاب و نزدیک به محل اتصال کابل لایتنینگ مشاهده می‌شوند.
محفظه‌ی لنز دوربین نیز بزرگ‌تر شده و به لبه‌های گوشی نزدیک‌تر شده است. در مدل‌های قبلی، این محفظه بیشتر به داخل قاب متمایل بود. این تصویر کاربرانی را که منتظر دوربین دوگانه در آیفون ۷ بودند را ناامید می‌کند. البته این تصاویر مربوط به نسخه‌ی ۴.۷ اینچی هستند در حالی که شایعه‌ی استفاده از دوربین دوگانه، مربوط به نسخه‌ی ۵.۵ اینچی آیفون که آیفون ۷ پلاس یا آیفون ۷ پرو نام خواهد داشت، بودند.
انتشار تصاویر جدید از قاب پشتی آیفون 7
نکته‌ی جالب در مورد تصاویر منتشر شده این است که این تصاویر از یک کامپیوتر مجهز به سیستم‌عامل قدیمی ویندوز گرفته شده‌اند، به علاوه این موضوع که طراحی قاب گوشی‌های آیفون بر روی یک سیستم مجهز  به ویندوز انجام شود، جالب توجه است. تصاویر دیگری نیز در چند روز اخیر منتشر شده‌اند که ادعا می‌شود مربوط به سخت‌افزار دوربین دوگانه‌ی آیفون هستند. البته منبع انتشار این تصاویر موثق نیست و ممکن است مربوط به سخت‌افزار یک گوشی دیگر باشند.
انتشار تصاویر جدید از قاب پشتی آیفون 7
انتشار تصاویر جدید از قاب پشتی آیفون 7
به هر حال برای تایید یا رد موارد منتشر شده باید منتظر مراسم رسمی معرفی آیفون ۷ در اواخر تابستان یا اوایل پاییز سال یعد باشیم. البته تا چند روز دیگر در مراسم ۲۱ مارس (۲ فروردین)، اپل از محصول ۴ اینچی خود که به احتمال زیاد آیفون SE نام خواهد داشت به همراه یک نسخه‌ی ۹.۷ اینچی از آیپد پرو رونمایی خواهد کرد و ممکن است در این مراسم اخباری کلی نیز در مورد آیفون جدید منتشر شود.
منبع ۹to5mac
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا