اخبار

اپل به ماجرا آتش گرفتن آیفون ۷ رسیدگی خواهد کرد

اپل به ماجرا آتش گرفتن آیفون ۷ رسیدگی خواهد کرد

آتش گرفتن

به‌تازگی در توئیتر ویدیویی از یک آیفون ۷ آتش گرفته منتشر شد که مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرد. این ویدیو که توسط فردی به نام بریانا اولیواس (Brianna Olivas) به انتشار گذاشته شده است، نشان دهنده یک دستگاه آیفون در حال آتش گرفتن است. این دستگاه به حدی آتش گرفته است که قاب آن کاملا ذوب شده و از کناره‌های این تلفن دود خارج می‌شود. اکنون کمپانی اپل به این ویدیوی عمومی واکنش نشان داده است.

سخنگوی اپل در بیانیه کوتاهی دراین‌باره بیان کرد که کمپانی یاد شده هم‌اکنون با اولیواس در ارتباط بوده و در حال پیگیری موضوع است. از طرفی اولیواس نیز توضیح داد که روز قبل از آتش گرفتن تلفن همراه یاد شده مشکلاتی برای آن پیش آمد. او اعلام کرد که تلفن همراه او روشن نمی‌شد پس آن را به اپل استور محلی خود نشان داد و کارمندان آنجا نیز پس از انجام چند تست تشخیص دادند که همه چیز در این تلفن همراه به‌خوبی کار می‌کند. سپس دستگاه دوباره کارکرد سابق خود را بازیافت.

بااین‌حال، صبح روز بعد مشکل اصلی بروز کرد. اولیواس اظهار کرد که بعدازاین که از خواب بیدار شد با تلفن همراه در حال شارژ خود روبرو شد که از اطرافش دود بلند می‌شد و چند ثانیه بعد آتش گرفت. بعدازآن اولیواس تلفن همراه خود را برای آزمایش و بررسی‌های بیشتر به کمپانی اپل فرستاد.

بااین‌حال این اولین باری نیست که درباره آتش گرفتن یک آیفون می‌شنویم اما موارد گذشته عموما به دلیل داغ کردن بیش‌ازحد گوشی در درون جیب یا زیر بالش اتفاق افتاده بودند. بااین‌حال آتش گرفتن تلفن‌های همراه هوشمند (به‌غیراز گلکسی نوت ۷) مواردی بسیار نادر هستند که البته نیاز به بررسی‌های بیشتر دارند.

به نظر می‌رسد که اپل با اعلام عمومی این بررسی قصد دارد تا وجهه خود در میان کاربران را بهبود بخشد زیرا در طول چند ماه اخیر انتقادات فراوانی نسبت به نحوه برخورد اپل با مشتریانش به این شرکت وارد شده بود.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا