اخبار

اپل تبلت ها و لپ تاپ های خود را با نمایشگر OLED عرضه خواهد کرد

اپل با تجهیز تبلت ها و لپ تپ های خود به نمایشگرهای OLED سعی می کند تا کاهش فروش خود را جبران کند و مشتریان خود را به خرید محصولات این شرکت مجاب کند تا فروش قابل توجهی در بخش فروش شرکت رقم بخورد و بتواند تا پایان سال کار و فروش خوبی را تجربه کنند.

شاید نمایشگرهای OLED در اکثر محصولات اپل مورد استفاده قرار گیرد. البته این مسئولیت به سامسونگ دیسپلی واگذار خواهد شد. توافق قبلی اپل با سامسونگ ناموفق بود. شاید طی قراداد جدید پنل های جدید سامسونگ در سایر محصولات اپل مورد استفاده قرار بگیرد. اپل تبلت ها و لپ تاپ های خود را با این نمایشگرها مجهز خواهد کرد تا با این روش میزان کاهش فروش خود را جبران کند  و بتواند فروش قابل توجهی را رقم بزند.

اپل و سامسونگ با این راه حل بسیاری از مشکلات خود را برطرف خواهند کرد، البته هنوز قطعی نشده است. حتی صفحه نمایش گوشی های آیفون XS و XS Max نیز به صفحه نمایش  OLED تجهیز خواهند شد. حتی شرکت اپل در فروش گوشی هم ناموفق بوده و دوست دارد که با این کار فروش خود را جبران کند.

شرکت سامسونگ در تبلت های گوشی گلکسی Tab S از صفحه نمایشگر OLED استفاده کرده است. حتی لپ تاپ های لنوو و تینک پد X1 یوگا نیز این چنین صفحه نمایش هایی دارند. حتی صفحه نمایش آیفون و اپل واچ نیز به این صفحه نمایش ها مجهز خواهد شد. اپل گوشی‌های هوشمند پرچم‌دارخود، ازجمله آیفون XS و آیفون  XS MAX را با نمایشگر قدرتمند رونمایی کرد تا بتواند فروش چشمگیری داشته باشند. این صفحه نمایش جدیدترین فناوری است و چشم کاربر هنگام استفاده از آن خسته نخواهد شد و می تواند تا مدت ها از صفحه نمایش استفاده کند.

 عرضه‌ی آیفون XR با نمایشگر این‌چنینی، می‌تواند حجمی از سفارش قرارداد اپل با سامسونگ را پوشش دهد و کره‌ای‌ها را نیز راضی نگه دارد تا قراردادهای بعدی را با شرکت اپل منعقد کنند و حتی به تدریج از فناوری های پیشرفته تری استفاده کرده و محصولات بهتری را تولید کنند.

اکنون سامسونگ و  اپل در خصوص عرضه نمایشگر اولد برای همه مدل های مک بوک پرو ۱۶ اینچی و مدل های آیپد پرو مذاکره می کنند تا توافق های اولیه حاصل شده و گام های بعدی برداشته شود. کو پیش از این اعلام کرده بود که دو مدل جدید iPad pro در بین سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ و سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ وارد تولید انبوه خواهند شد و بنابراین مشخص می شود که محصولات اپل با فناوری بهتری به بازار راهی خواهد شد تا مشتریان بیشتری بتوانند از این محصولات استفاده کنند و محصولات اپل به بهترین وجهی عرضه خواهند شد.

صفحه نمایش mini-LED  در نسل بعدی مک بوک پرو و آیپد نیز به کار خواهد رفت. آقای مینگ چی کو به این قضیه اشاره کرده اند. حتی گوشی های آیفون XR نیز این چنین صفحه نمایشی خواهند داشت. برترین گوشی اپل این چنین مشخصاتی دارد.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا