اخبار

اپل دعوتنامه مراسم رونمایی از آیفون ۸ را ارسال کرد

اپل دعوتنامه ای موسوم بر رونمایی از آیفون ۸ را برای تاریخ ۱۲ شهریور ارسال کرد. در این مراسم اپل قصد رونمایی از آیفون ۸ ، اپل تی وی و اپل واچ را دارد.
سه محصول در این رویداد توسط اپل رونمایی خواهد شد. آیفون ۸ با صفحه‌نمایش اولد و بدون حاشیه و دوربین با قابلیت اسکن سه‌بعدی صورت و نسخه‌های به‌روزرسانی شده از گوشی‌های آیفون ۷ و ۷ پلاس به همراه شارژر بی‌سیم، سه محصولی است که انتظار معرفی آن را در تاریخ مقرر داریم. همچنین شایعات، حاکی از معرفی اپل تی‌وی جدید با رزولوشن ۴K در کنار اپل واچ با پشتیبانی از شبکه‌ی LTE است.
باید انتظار داشته باشیم که آخرین نسخه مک و آی او اس نیز در این مراسم رونمایی شود. اپل برای اولین بار در ماه ژوئن سال جاری، در کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان، iOS 11 و نرم‌افزار «های سیرا» را معرفی کرد، اما در مراحل مختلفی آن را در اختیار توسعه دهندگان نرم افزار، قرار می‌دهد.
دعوتنامه‌ی رویداد ۱۲ سپتامبر اطلاعات بیشتری در مورد محصولات یا نرم‌افزارهایی که احتمالا معرفی خواهند شد، نمی‌دهد و با کلمات ساده‌ای دعوت شوندگان را به ملاقات در مکان مورد نظر دعوت می‌کند. این اولین رویدادی است که اپل در تئاتر استیو جابز واقع در پردیس اپل پارک در کوپرتینو میزبانی می‌کند. احتمالا در تاریخ ۱۲ سپتامبر اطلاعات بیشتری در مورد این رویداد خواهیم فهمید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا