اخبار

اپل به دنبال جذب توسعه دهندگان برای گسترش تبلیغات در اپ استور

کمپانی اپل در تلاش است تا با گشودن دروازه‌ای جدید از تبلیغات به روی توسعه دهندگان راهی تازه برای بهبود عملکرد جستجو و همچنین افزایش رشد اپلیکیشن‌های اپ استور پیدا کند. در همین راستا نتایج جستجوی کاربران در بین میلیون‌ها اپلیکیشن بهبود یافته و سبب کاهش بروز خطا در جستجو می‌گردد.
با انتشار iOS 10 از سوی اپل در کنفرانس WWDC 2016 شاهد ظهور ویژگی‌هایی جدید در این نسخه بودیم که شاید ماه‌ها پیش انتظار آن‌ها را داشتیم. اگرچه iOS 9 دارای مشکلات فنی و باگ‎های فراوانی بود اما نسخه جدید سیستم عامل اپل اینجاست تا بار دیگر حس راحتی و امنیت را برای کاربران خود به ارمغان آورد. یکی از تغییرات اساسی در iOS 10 که میتوان به آن اشاره کرد تبلیغات اپلیکیشن‌ها و توسعه دهندگان در اپ استور است. از این پس تمامی توسعه دهندگان قادر خواهند بود تا برای اپ‌های خود تبلیغات رزرو کنند. اگر در حال جستجوی اپلیکیشنی خاص در اپ استور باشید حتما به تبلیغاتی این‌چنینی برخورد کرده اید.
این تبلیغات باعث می‌شوند تا دامنه جستجو در اپ استور گسترش یافته و موتورهای جستجوگر اپل در اپ استور راحت‌تر بتوانند شما را به اپلیکیشن مورد نظر برسانند از نگاهی دیگر توسعه دهندگان می‌توانند طیف برنامه‌های خود را تحت نظر گرفته و با سفاش تبلیغ در محبوبیت برنامه‌های خود نقش مهمی را ایفا کنند.این امکان در حال حاضر برای توسعه دهندگان در نسخه بتای iOS 10 رایگان است اما پس از انتشار نسخه رسمی پایان دوره بتا توسعه دهندگان و سازندگان برنامه‌های iOS بایستی تا در صف مناقصه‌های تبلیغاتی منتظر مانده و تبلیغ مورد نظر خود را با پرداخت هزینه انجام دهند.
قیمت گذاری تبلیغات بر اساس تعداد تپ‌های صورت گرفته روی اپلیکیشن است این نوع قیمت گذاری همانند تبلیغات کلیکی در اینترنت است که در ازای کلیک های بیشتر شما باید مبلغ بیشتری را پرداخت نمایید. این امکان توسعه دهندگان را قادر می‌سازد تا روند رشد اپلیکیشن خود را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت برنامه خود را بشناسند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا