اخبار

اپل واچ سری ۴ پرفروشترین در سال ۲۰۱۸

ساعت های هوشمند، یکی از بخش هایی می باشد که در سال های اخیر موردتوجه کاربران قرار گرفته است، همچنین شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند و همچنین دیگر کمپانی های فعال در این زمینه نیز با برطرف کردن مشکلات گذشته توانسته اند که محصولات خوبی را روانه بازار کنند. در این میان برخلاف آیفون های تولیدی اپل، آی واچ های این شرکت وضعیت خوبی را داشته اند و بنابر آمار منتشر شده اپل واچ سری ۴ توانسته است که عنوان پرفروش ‌ترین ساعت هوشمند ۲۰۱۸ را ازان خود سازد.

گزارش های منتشر شده حکایت از آن دارد که اپل واچ های عرضه شده در سال ۲۰۱۸ توانسته است که چیزی در حدود ۲۲ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته باشند، اگر چه هنوز آماری رسمی در این باره ارائه نشده، ولی پیش بینی می شود که اپل حدود ۲۲.۵ میلیون نسخه آی واچ را به بازار عرضه کرده است. با این حال کانترپوینت سری ۴ اپل را در صدر فهرست پرفروش ‌ترین مدل‌ های سال گذشته قرار داده است.  این رسانه، داده هایی را ارائه داده است که نشان می دهد اپل موفق شده است که به میزان ۱۱.۵ میلیون آی واچ سری ۴  را از زمان شروع عرضه تا ۲۱ دسامبر به فروش برساند. اگر چه هنوز مسئولان این شرکت به موفقیت بدست آمرده واکنشی نشان نداده اند، ولی همواره تاکید داشتند که قابلیت‌ های مرتبط با سلامتی این محصول مانند نوار قلب (ECG) و تشخیص سقوط می تواند که نقطه قوتی برای آن محسوب شود.

اگر چه اپل توانسته است که با ارائه سری ۳ و ۴ از ساعت های هوشمند، رتبه های اول و دوم از لیست پرفروش ترین ساعت های هوشمند ۲۰۱۸ را به خودش اختصاص دهد، اما سامسونگ و فیت بیت که از دیگر فعالین این بازار محسوب می شوند نیز موفق شده اند که رشد قابل توجهی را تجربه کنند. سهم سامسونگ از بازار فروش به ‌دلیل محبوبیت مدل گلکسی واچ، به ۹ درصد افزایش پیدا کرده ‌است، اما وضعیت برای فیت بیت از سامسونگ نیز بهتر بوده و این شرکت در سل ۲۰۱۷ تنها، یک درصد از بازار را در اختیار خود داشت، در انتهای سال ۲۰۱۸ موفق شده است که سهم خود را به ۸ درصد افزایش دهد.

داده‌ های کانترپوینت علاوه بر این موضوع، پیش بینی می کنند که وضعیت فعلی برای اپل در سال جاری نیز ادامه پیدا خواهد کرد، البته ممکن است که اپل چیزی در حدود یک درصد از بازار خود را از دست بدهد. به دنبال سامسونگ به نظر می رسد که به لطف ارائه گلکسی واچ اکتیو بتواند که سهم خود را به ۱۰ درصد رسانده و رتبه دوم را بدست آورد.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا