اخبار

اپل واچ ویکتوری در وب سایت رسمی اپل رؤیت شد

تعدادی از خوانندگان وب سایت ۹to5Mac به تازگی محصولی تحت عنوان «اپل واچ ویکتوری» را در وب سایت اپل مشاهده کرده اند، که ظاهراً به مدل ناشناخته ای از این ساعت هوشمند اشاره دارد. اما آیا Apple Watch Victory واقعاً مدل جدیدی از گجت مورد بحث است؟
احتمال دارد عبارت فوق نام اولیه در نظر گرفته شده برای اپل واچ سری ۲ باشد که به اشتباه هنوز روی برخی صفحات این وب سایت باقی مانده. همچنین در سناریوی دیگر، به نظر می رسد این نام به نسخه سفارشی ساعت هوشمند این کمپانی در مشارکت با Nike اشاره دارد.
 

apple-watch-victory

پس از کنکاش در این پایگاه اینترنتی به زبان های مختلف، مدیران ۹to5Mac احتمال دوم را قوی تر می دانند، زیرا در وب سایت اپل مخصوص ساکنین امارات متحده عربی، عبارت Apple Watch Victory را می بینیم، اما همین صفحه برای کاربران کانادایی به +Apple Watch Nike تغییر پیدا می کند.
البته انتخاب این نام چندان بی مسما هم نیست، زیرا همان طور که می دانید نیکه (Nike) در افسانه های یونان باستان، الهه پیروزی (Victory) به شمار می رفت و خود کمپانی نایکی نیز برای بسیاری از محصولاتش از برند Victory استفاده می کند.
همان طور که می دانید، اپل واچ سری ۲ از GPS داخلی و قابلیت های متنوعی برای پایش فعالیت های ورزشی و سلامت فرد بهره می گیرد، ضمن اینکه مقاومت آن در برابر آب نیز افزایش یافته. در کنار مدل اصلی، اهالی کوپرتینو از نسخه سفارشی +Nike نیز رونمایی کردند که از ۲۸ اکتبر (۷ آبان ماه) در نقاط مختلف جهان عرضه خواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا