اخبار تکنولوژی

اپل Vision Pro با ۶۰۰ برنامه اختصاصی عرضه می شود

سرانجام انتظار برای اپل ویژن پرو به پایان رسید و اکنون در ایالات متحده در دسترس است. پس از پیش‌سفارش‌های بزرگ حدود ۲۰۰۰۰۰ دستگاه، اپل Vision Pro در حال حاضر شروع خوبی داشته است.

Vision Pro به مصرف کنندگان اجازه می‌دهد تا تکامل بعدی را در محاسبات فضایی تجربه کنند. هدست جدید ویژگی‌های پیشگامانه‌ای را معرفی می‌کند که وعده می‌دهد نحوه تعامل کاربران با فناوری را اصلاح کند.

همراه با یک میلیون برنامه سازگار در اپ استور برای هدست جدید AR/VR، غول فناوری کوپرتینویی ۶۰۰ برنامه و بازی جدید را به طور خاص برای Apple Vision Pro معرفی کرد. این برنامه‌های جدید کاملاً برای استفاده از قابلیت‌های دستگاه طراحی شده‌اند و تجربه‌ای پیشرفته را برای کاربران ارائه می‌کنند. Vision Pro یک بوم واقعیت افزوده را معرفی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از چشم، دست و صدای خود با دستگاه تعامل داشته باشند. چندین برنامه محبوب مانند زوم قبلاً از تبلیغات Apple Vision Pro استفاده کرده اند. در همین حال، نتفلیکس، اسپاتیفای و یوتیوب در حال حاضر برای ارائه برنامه‌های بومی دور مانده‌اند.

نحوه تعامل ما با دستگاه‌هایمان، مصرف رسانه‌ها و انجام کار را تغییر می‌دهد. در زیر، هر مزیت و چگونگی تأثیر آن بر تعاملات اساسی ما با فناوری را به تفصیل شرح داده ایم. صفحه نمایش اپل ویژن پرو قادر است وضوحی برابر با یک تلویزیون ۴K ارائه دهد. این به کاربران اجازه می دهد محتوا را از فاصله ۱۰۰ فوتی مشاهده کنند.

اپل Vision Pro از راه رسید

جدا از این تجربیات بهبودیافته، Apple Vision Pro یک تور سه بعدی از مکان های تاریخی، موزه ها و موارد دیگر را ارائه می‌کند. حتی از نقشه‌های آب و هوای سه بعدی برای پیش بینی‌های همه جانبه نیز پشتیبانی می‌کند.

Apple Vision Pro نشان دهنده یک تغییر پارادایم در محاسبات شخصی است و نه تنها یک دستگاه بلکه روشی کاملاً جدید برای تعامل با فناوری ارائه می‌دهد. Vision Pro با ویژگی‌های نوآورانه، اکوسیستم برنامه‌های متنوع و تجربیات فراگیر خود، قرار است مرزهای امکان‌پذیر در حوزه دیجیتال را دوباره تعریف کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا