اخبار

اچ‌تی‌سی یو اولترا با قیمت ۷۵۰ دلار عرضه می‌شود

اچ‌تی‌سی یو اولترا با قیمت ۷۵۰ دلار عرضه می‌شود

اچ‌تی‌سی یو اولترا

اچ‌تی‌سی یکی از شرکت‌های ویژه در بازار تلفن‌های همراه هوشمند است. این شرکت که محصولاتی با کیفیت را تولید می‌کند، معمولا به دلیل سیاست‌های نادرست در زمینه قیمت‌گذاری نمی‌تواند در بازار مصرف به اهداف تعیین شده دست پیدا کند و به همین دلیل نیز شرایط این کمپانی در چند سال اخیر چندان مساعد نبوده است.

تلفن همراه هوشمند اچ‌تی‌سی یو اولترا (U Ultra) به‌تازگی در اروپا آماده فروش شده است. علاوه بر این نسخه آنلاک شده این تلفن همراه نیز برای کاربران ایالات متحده آمریکا  بر روی وب‌سایت HTC.com با برچسب قیمت ۷۴۹ دلار عرضه شده است.

به‌این‌ترتیب باید به یاد داشت که قیمت یاد شده درواقع قیمت یک پرچم‌دار جدید با مشخصات پرچم‌دارهای سال ۲۰۱۶ میلادی است و البته با توجه به این‌که به‌زودی تراشه‌های اسنپ دراگون ۸۳۵ نیز به بازار روانه خواهند شد، قیمت پیشنهادی برای این دستگاه اندکی بالا به نظر می‌رسد.

بااین‌حال اچ‌تی‌سی یو اولترا با برنامه محافظتی ویژه اچ‌تی‌سی به نام “Uh Oh” به بازار ارائه می‌شود که شامل تعویض رایگان صفحه‌نمایش‌های شکسته شده و یا تلفن‌های همراهی است که به‌واسطه آب آسیب‌دیده‌اند.

علاوه بر این تلفن همراه یاد شده دارای درگاه میکرو اس‌دی بوده و باتری ۳۰۰۰ آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع نیز موظف به تامین نیروی آن است. دوربین اصلی این دستگاه نیز ۱۲ مگاپیکسل بوده و همراه با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی ارائه خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های اچ‌تی‌سی یو اولترا پشتیبانی از حسگر اثرانگشت، وای‌فای، بلوتوث نسخه ۴٫۲ و یواس‌بی نوع C است. بااین‌حال هیچ جک صوتی‌ای برای این دستگاه در نظر گرفته نشده است.

با توجه به شرایط یاد شده باید گفت که اچ‌تی‌سی یو اولترا یک محصول کاملا غیرقابل‌پیش‌بینی است و باید منتظر ماند و دید که سرانجام این دستگاه پس از چند ماه حضور در بازار مصرف چگونه رقم خواهد خورد.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا