اخبار

همراه ویژه اچ‌تی‌سی زنگ خطری جدی برای گلکسی اس ۸

اچ‌تی‌سی یو زنگ خطری جدی برای گلکسی اس ۸

اچ‌تی‌سی یو

کمپانی سامسونگ را می‌توان یکی از رقبای اصلی و شکست ناپذیر برای شرکت اچ‌تی‌سی دانست اما این امر کمپانی یاد شده را از عرضه پرچم‌داران قوی و پرقدرت سالانه بازنمی‌دارد. اچ‌تی‌سی قصد دارد تا در آینده‌ای نه‌چندان دور خط تولید اچ‌تی‌سی یو را با استفاده از پرچم‌دار جدیدی به نام اچ‌تی‌سی یو ۱۱ توسعه دهد. به‌این‌ترتیب نیز لیست تقریبا کاملی از مشخصات این تلفن همراه هوشمند به همراه تصاویری از این به علاقه‌مندان عرضه شده است. از ویژگی‌های اصلی این تلفن همراه هوشمند صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت خروجی اچ‌دی و پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ است.

اچ‌تی‌سی یو چندی پیش توانسته بود تا تیتر یک تمامی رسانه‌های مرتبط با تلفن‌های همراه هوشمند را به خود اختصاص بدهد زیرا قابلیت‌های جدید ارتباطی این دستگاه توجه کاربران و منتقدان را در سطحی مشابه به خود جلب کرده بود. این تلفن جدید به‌نوعی سومین تلفن همراه ارائه شده در خط تولید اچ‌تی‌سی یو است که بعد از اچ‌تی‌سی یو پلی و اچ‌تی‌سی یو اولترا قرار می‌گیرد. مشخصات احتمالی منتشر شده از این دستگاه نشان دهنده رم ۶ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی، ثبت صدای سه‌بعدی،امکان اتصال به شبکه ارتباطی ۴G، ان اف سی و دو درگاه برای سیم‌کارت‌های ابعاد نانو است.

از میان دیگر مشخصات مطرح شده درباره این دستگاه می‌توان به قابلیت شارژ سریع کوالکام ۳ و حسگر اثرانگشت به‌عنوان موارد برجسته اشاره کرد. با این حال هنوز درباره ظرفیت باتری و وجود یا عدم وجود جک هدفون در این تلفن همراه صحبتی به میان نیامده است. حال باید دید که این دستگاه خواهد توانست تا این غول کره‌ای را به چالش بکشد یا این‌که در راستای انجام این کار به توفیقی دست نخواهد یافت. درهرحال به نظر می‌رسد که سامسونگ باید آماده رقابتی سنگین برای پرچم‌دار فعلی خود باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا