اخبار

اچ تی سی به دنبال زنده کردن یک گوشی هوشمند کلاسیک

اچ تی سی یکی از شرکت های محبوب تایوانی می باشد که در گذشته نه چندان با داشتن سبد محصولات متنوع توانسته بود که به یکی از برندهای مطرح جهانی تبدیل شود. اما اوضاع برای این شرکت چندان هم مثبت پیش نرفت، htc در سال های اخیر تنها به معرفی کردن چند مدل بالارده بسنده کرده و البته این روند را نیز مدتی است که متوقف کرده است. با این حال به نظر می رسد که رکود فعلی این شرکت ادامه دار نبوده و این برند تایوانی تصمیم دارد که با معرفی کردن نسل جدید وایلدفایر تلاشی جدید برای بقا خود در بازار بکند. وایلدفایر از سری گوشی های محبوب این شرکت است که برای سال ها با تقاضای زیادی از سمت کاربران روبرو بود، اما نکته موجود است که آیا نوستالژیک بودن یک دستگاه می تواند که به موفقیت آن کمک کند یا خیر.

اطلاعات جدیدی از یک خرده فروش روسی بدست آمده است که نشان می دهد، جدیدترین تولید شرکت اچ تی سی، Wildfire E نام گذاری شده و به زودی شاهد رونمایی آن خواهیم بود. گوشی وایلدفایر E یک گوشی مقرون به صرفه اقتصادی می باشد که از یک تراشه هشت هسته ای Unison (Spreadtrum) SC9863 برای پردازش اطلاعات استفاده خواهد کرد. اینگونه در مشخصات این پردازنده ثبت شده است، این تراشه دارای ۴ هسته کورتکس A55 می باشد که در فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز فعالیت می کند. چهار هسته باقیمانده نیز دارای فرکانس کاری ۱.۲ گیگاهرتز است. در کنار این تراشه از یک پردازنده گرافیکی PowerVR IMG8322 نیز برای پردازش های گرافیکی دستگاه کمک گرفته شده است.

این خرده فروش روس در گزارش خود اینگونه بیان کرده است که اچ تی سی برای وایلدفایر E، ۲ گیگابایت رم در نظر گرفته و از یک فضای ۳۲ گیگابایتی داخلی برای ذخیره سازی فایل ها استفاده خواهد کرد. در این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش ۴.۴۵ اینچی از نوع ال سی دی استفاده می کند که دارای وضوع تصویر اچ دی پلاس می باشد. گفتنی است که این نمایشگر دارای نسبت تصویر ۱۸:۹ بوده و بخش بالایی خود یک دوربین سلفی با سنسور ۵ مگاپیکسل را مشاهده می کند.

در پنل پشتی دستگاه از یک دوربین دو گانه با سنسورهای ۱۳ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی استفاده شده که برای یک گوشی هوشمند پایین رده مناسب به نظر می رسد. وایلدفایر E به صورت پیشفرض با سیستم عامل اندروید پای به بازار عرضه شده و دارای یک باتری با ظرفیت ۳۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد. از دیگر مشخصات این دستگاه نیز می توان به وجود بلوتوث ۴.۲، وای‌فای، پورت میکرو یواس‌بی و جک هدفون ۳.۵ میلی متری اشاره کرد. تا به این لحظه هنوز اطلاعاتی در زمینه تاریخ و قیمت این دستگاه به بیرون راه پیدا نکرده، ولی پیش بینی می شود که پیش از اتمام سال جاری بتوانیم که با این دستگاه ملاقات داشته باشیم.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا