اخبار

اچ تی سی U12+ با قیمتی رقابتی عرضه می‌شود

اچ تی سی U12+ با قیمتی رقابتی عرضه می‌شود

در طی سال گذشته میلادی کمپانی اچ تی سی دو تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار با نام‌های اچ تی سی U11 و U11+ را به ترتیب در ماه‌های می و نوامبر رونمایی کرد. با این حال هیچ کدام از این تلفن همراه هوشمند نتوانست توجه تعداد زیادی از مخاطبان را به خود جلب کند و به همین دلیل نیز به نظر می‌رسد که اچ تی سی تمایل دارد تا در طی سال جاری میلادی استراتژی خود در این رابطه را تغییر دهد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از HTC Source، تلفن همراه هوشمند اچ تی سی U12+ تنها تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار این کمپانی در سال ۲۰۱۸ میلادی خواهد بود. بنابراین، همان طور که پیش از این نیز حدس زده می‌شد، نسخه معمولی از این تلفن همراه هوشمند که با نام اچ تی سی U12 خوانده می‌شود به بازار راه نخواهد یافت. به‌جای آن، کمپانی اچ تی سی قصد دارد تا نسخه‌ای دیگر از این تلفن همراه هوشمند را با نام اچ تی سی U12 life به بازار عرضه کند که تلفن همراه هوشمندی مقرون‌به‌صرفه و میان رده خواهد بود.
بر اساس اطلاعات منتشر شده انتظار می‌رود که اچ تی سی U12+ در ابتدای ماه می در بسیاری از بازارهای جهانی عرضه شود که البته بازار ایالات متحده نیز یکی از بازار اهداف اچ تی سی برای ارائه این تلفن همراه هوشمند است. همچنین HTC Source اعلام داشته است که این تلفن همراه هوشمند با قیمت رقابتی ارائه می‌شود و قیمت آن نیز چیزی در حدود قیمتی تعریف شده برای تلفن همراه هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۹ (در حدود ۷۰۰ دلار آمریکا) خواهد بود و این در حالی است که مشخصات عرضه شده در تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار U12+ در حد مشخصات عرضه شده بر روی گلکسی اس ۹ پلاس خواهد بود. با این حال اطلاعات تکمیلی در این رابطه هنوز ارائه نشده است.
تلفن همراه هوشمند اچ تی سی U12+ یک دستگاه پرچم‌دار بوده و مشخصات بسیاری از پرچم‌داران امروزی از قبیل صفحه نمایش ۶ اینچی Quad HD+، پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵، دوربین دوقلو در بدنه پشتی و جلویی، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را با خود خواهد داشت. البته هنوز در رابطه با تاریخ رسمی عرضه این تلفن همراه هوشمند صحبتی به میان نیامده است.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا