اخبار تکنولوژی

ساعت آنر Band 9 در راه است

ظاهرا آنر در حال کار بر روی جایگزینی برای گجت پوشیدنی Band 7 است. رویت گواهی جدید نشان می دهد که ساعت آنر Band 9 به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد و حتی برخی جزئیات در مورد مشخصات آن فاش شده است.

سازنده چینی گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۲ از مدل آنر بند ۷ رونمایی کرده بود. اکنون، به نظر می‌رسد که مدل جانشین آن نزدیک به عرضه است. مدل Honor Band 9 بر روی پلتفرم گواهی بلوتوث SIG مشاهده شد که دارای دو شماره مدل متفاوت است. این شامل RHE-B39 و RHE-B19 می‌شود. به عبارت دیگر، دو نوع از بند هوشمند وجود دارد که می‌تواند به معنای تغییر سایز یا مشخصات صفحه نمایش باشد.

گزارش همچنین پشتیبانی از بلوتوث ۵.۳ را در Band 9 تأیید کرد. متأسفانه، هیچ جزئیات دقیق دیگری در مورد این گجت مانند مشخصات داخلی آن در پایگاه داده فاش نشد. علاوه بر این، اولین بار است که Honor Band 9 به صورت آنلاین ظاهر می‌شود، به این معنی که به احتمال زیاد می‌توانیم به‌زودی منتظر اطلاعات بیشتری در سایر پلتفرم‌های گواهی باشیم.

آنر Band 9 در دو قدمی رونمایی

برای یادآوری، Band 7 با صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی AMOLED با پنل منحنی ۲.۵ بعدی عرضه شد. با پشتیبانی از ۹۶ حالت ورزشی، نظارت بر اکسیژن خون، ردیابی ضربان قلب و ردیاب خواب عرضه شد. بند هوشمند از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند و دارای استاندارد مقاومت در برابر آب ۵ATM است. این گجت عمر باتری تا ۱۴ روز را ارائه می‌دهد. Honor هنوز هیچ اعلام رسمی در مورد Band 9 ارائه نکرده است. اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که جزئیات بیشتری به‌زودی منتشر شود، بنابراین منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر در مورد این دستگاه باشید.

این گجت پوشیدنی احتمالا در MWC 2024 یا قبل آن رونمایی خواهد شد و ماه فوریه در نزدیکی قرار دارد. بنابراین نیازی نیست در انتظار اخبار بیشتری باقی ماند. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا