اخبار

اکانت توییتر اپل بالاخره پس از پنج سال فعال شد

همانطور که می‌دانید بیشتر شرکت‌های بزرگ تکنولوژی دارای اکانت یا صفحه اختصاصی در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند فیسبوک، توییتر و اینستاگرام هستند. شرکت اپل هم یکی از بزرگان دنیای تکنولوژی است که در شبکه‌های اجتماعی بسیاری، ازجمله توییتر فعالیت ندارد، اکنون باتوجه به گزارشات جدید منتشر شده، اکانت توییتر اپل بالاخره پس از پنج سال فعال شده است.
چند روز بیشتر به برگزاری کنفرانس مطبوعاتی اپل برای معرفی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس نمانده و این شرکت اکنون قبل از برگزاری این رویداد اکانت رسمی توییتر خود را به ثبت رسانده است. اکانت توییتر اپل با نام @Apple اکنون وجود دارد که تا این لحظه ۶۳۱۰۰ دنبال کننده داشته، اما هنوز هیچ توییتی را ارسال نکرده است.
 
اکانت توییتر اپل
حال بهتر است که نگاه کوتاهی هم به رویداد ۷ سپتامبر اپل برابر با ۱۷ شهریور ماه داشته باشیم. دیروز تویتی با اکانت Mark Gurman ارسال شد که به برنامه برگزاری کنفرانس مطبوعاتی اپل اشاره داشت؛ آنطور که پیدا است شرکت اپل  این رویداد را در شهر سان فرانسیسکو برگزار می‌کند. قرار بر این است که در رویداد اپل آخرین نسل گوشی‌ هوشمند این شرکت یعنی آیفون ۷ در چند مدل معرفی شود و به احتمال بسیار زیاد نسل دوم اپل واچ هم در این مراسم حضور خواهد داشت.
اپل علاوه بر صفحه رسمی خود، صفحه رسمی دیگر سرویس‌های خود را مانند @iTunes, @iBooks و @iTunesMovies در توییتر به ثبت رسانده است که کاربران به سادگی می‌توانند آن را دنبال کنند. اکانت توییتر اپل دیروز به صورت رسمی به ثبت رسید، اما تقریبا یک سال پیش بود که صفحه @AppleSupport برای پشتیبانی فعال شد و چندی است که @AppleNews هم هراز چندگاهی به روز می‌شود. اگر از طرفداران شرکت اپل هستید و قصد دارید از اخبار لحظه‌ای این شرکت مطلع شوید، صفحه‌های این شرکت را در توییتر دنبال کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا