اخبار

Xperia XZ2 پرمیوم با اعلام سونی، در ایران عرضه نمی شود

Xperia XZ2 ٬ بنابر اظهارات سونی و نماینده رسمی این شرکت در ایران عرضه نخواهد شد.بنابراین باید قید خرید این گوشی و انتظار برای رسیدن آن به ایران را زد.
سونی سر انجام از گوشی استثنایی Xperia XZ2 پرمیوم با نمایشگر ۴K و تصویربرداری ۴K HDR رونمایی کرد. اما برخلاف شایعات این گوشی ایکس زد ۲ پرو نام نداشت و یدک کش همان پسوند پریمیوم بود. گوشی پرچمدار جدید سونی علاوه بر یک نمایشگر با وضوح بالاتر از نسخه معمولی XZ2، حالا به دوربین دوگانه نیز تجهیز شده است تا هر چه بیشتر به جذابیت‌های آن برای کاربران حرفه‌ای موبایل افزوده شود. اما کمپانی سونی برای کاربران ایرانی خبر بدی دارد.
نماینده رسمی سونی در ایران اعلام کرد که این گوشی در کشورمان عرضه نخواهد شد. بنابراین باید قید خرید این گوشی و انتظار برای رسیدن آن به ایران را زد.

مشخصات Xperia XZ2 :

Xperia XZ2 پرمیوم از نظر طراحی شباهت زیادی به اکسپریا ایکس زد ۲ دارد. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به سیسم جدید دوربین دوگانه با ظرفیت‌هایی متفاوت از دوربین سایر گوشی‌ها و کیفیت صوتی بسیار بالا اشاره کرد. دوربین جدید به کار رفته در این گوشی از دو سنسور ۱۹ مگاپیکسلی (یکی برای تصاویر رنگی و دیگری سیاه و سفید) برخوردار است که می‌توانند عکس‌هایی با ایزو حداکثری ۵۱۲۰۰ و ویدیوهایی با ایزو حداکثری ۱۲۸۰۰ را به ثبت رسانند. این اعداد، برای نخستین بار است که در سیستم دوربین یک گوشی شنیده می‌شود.
پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، رم ۶ گیگابایتی، نمایشگر ۵٫۸ اینچی با وضوح ۴K، باتری ۳۵۴۰ میلی‌آمپر ساعتی و بدنه‌ای ضد آب با پشتیبانی از شارژ بیسیم از جمله مشخصاتی است که در یک گوشی پرچم دار اصیل سال ۲۰۱۸ جای داده شده است.
با این حال گوشی Xperia XZ2 معمولی جایگزین خوبی برای خرید به جای این محصول خواهد بود.
 


بیشتر بخوانید:

عرضه تلفن‌های همراه اکسپریا XZ۲ و اکسپریا XZ۲ Compact آغاز شد

سونی اکسپریا ایکس زد ۲ پرمیوم (Xperia XZ۲ Premium) معرفی شد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا