اخبار

ایرانسل بستری برای استعدادیابی در زمینه فوتبال ایجاد کرد

ایرانسل با ایجاد بستری برای استعدادیابی، شرایط آموزش حرفه‌ای کودکان و نوجوانان در زمینه فوتبال را فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با توجه به تفاهم‌نامه همکاری ایرانسل و سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا، کمپ فوتبال ایرانسل – لالیگا آغاز به کار کرده است و تمامی افراد می‌توانند با ارسال ۱ دقیقه از فیلم بازی فرزندان خود به نشانی lenz.ir/camp استعداد آن‌ها را به ارزیابی بگذارند.

ایرانسل بستری برای استعدادیابی در زمینه فوتبال ایجاد کرد

فیلم‌های ارسال شده توسط هیئت داورانی از مربیان بین المللی و سفیران استعدادیابی لالیگا مورد بررسی قرار گرفته و افراد برای حضور در این کمپ انتخاب می‌شوند.

افرادی که فیلمی از فوتبال فرزندان خود ارسال می‌کنند باید توجه داشته باشند که سن فرزندشان باید بین ۹ تا ۱۵ سال بوده و فایل ارسالی‌ کمتر از ۲۰۰ مگابایت حجم داشته باشد. تا ۲۰ بهمن ماه سال جاری امکان ارسال فایل‌های ویدیویی وجود دارد.

در مرحله‌ نخست از بین فیلم‌های ارسالی نهایتاً ۶۰ نفر انتخاب شده و نخستین دوره این کمپ در یکی از مجموعه‌های ورزشی تهران از ۲ تا ۴ اسفند ماه امسال به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

ایرانسل و لالیگا چندی قبل تفاهم نامه‌ای با دو هدف دسترسی به محتوای اختصاصی لالیگا به واسطه بستر تلویزیون تعاملی لنز ایرانسل و استعدادیابی درجهت بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان جوانان امضا کردند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا