اخبار تکنولوژی

ایرفون Poly Voyager Free 60 اچ پی معرفی شد

HP از هدفون جدیدی رونمایی کرده که در واقع یک ایربادز است و قابلیت منحصربفردی هم دارد. ایرفون Poly Voyager Free 60 دارای مشخصات و ویژگی‌های قابل توجهی است.

ایرفون Poly Voyager Free 60 دارای طراحی درون گوش با ساقه بزرگ و نوک گوش سیلیکونی است. هدفون‌های ایرفون از جای مناسبی برخوردارند و دارای حسگرهای هوشمندی بوده که به‌طور خودکار به تماس‌ها پاسخ می‌دهند یا موسیقی را با قرار دادن و برداشتن آن‌ها متوقف می‌کنند.

هدفون TWS دارای یک کیس است که از صفحه نمایش لمسی در درب بهره می‌برد. صفحه نمایش OLED به کاربران امکان کنترل پخش موسیقی، جابجایی بین دستگاه‌ها و همچنین مشاهده تماس‌های دریافتی را می‌دهد. از نظر صدا، Poly Voyager Free 60 دارای قابلیت حذف نویز تطبیقی برای حذف نویز پس زمینه است.

ایرفون Poly Voyager Free 60 از راه رسید

همچنین یک حالت شفاف برای آگاهی از محیط اطراف بدون برداشتن هدفون وجود دارد. این دستگاه صوتی مجهز به سه میکروفون برای کیفیت واضح در تماس است. همچنین دارای فناوری WindSmart برای محافظت در برابر صدای باد است. محصول جدید اچ پی ۲۴ ساعت زمان گوش دادن و حداکثر ۱۶ ساعت مکالمه را ارائه می‌دهد.

با شارژرهای بی سیم دارای گواهی Qi سازگار است. هدفون TWS می‌تواند از طریق بلوتوث ۵.۳ به دو دستگاه به طور همزمان متصل شود. آنها با یک آداپتور بلوتوث برای اتصال به دستگاه‌هایی که بلوتوث ندارند ارائه می‌شوند.

ایرفون Poly Voyager Free 60 دارای برچسب قیمت ۴۱,۹۹۹ روپیه (آمازون) است و در گزینه‌های رنگ ماسه سیاه و سفید کربنی عرضه می‌شود. شرکت اچ پی تاکنون محصولات مختلفی را برای سال ۲۰۲۳ معرفی کرده و این هدفون نیز یک محصول جدید محسوب می‌شود. برند اچ پی هر سال نسل جدیدی از دستگاه‌های پوشیدنی و غیرپوشیدنی ارائه می‌دهد که ویژگی‌های منحصربفردی داشته و در نوع خود قابل توجه هستند.

این هدفون نیز برای افرادی تدارک دیده شده که به دنبال کیفیت صوتی بالایی هستند و نمی‌خواهند صدا واضح را از دست بدهند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا