اخبار

ایسر هدست واقعیت مجازی StarVR را با همکاری IMAX و Starbeeze در ایفا ۲۰۱۶ رونمایی کرد

بسیاری از کمپانی‌ها نظیر سامسونگ، آکیولس، اچ‌تی سی، سونی، ال‌جی، شیائومی و حتی آلکاتل در پی آن هستند تا با عرضه‌ی هدست‌‌های واقعیت مجازی بخشی از این بازار نوپا را مال خود کنند. حال ایسر نیز در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۶ هدست واقعیت مجازی StarVR را رونمایی کرده است.

ایسر نیز به جمع کمپانی‌هایی پیوسته که درصدد ورود و کسب سهمی از بازار نوپای هدست‌های واقعیت مجازی هستند. در واقع ورود زودهنگام به این بازار که هنوز جوان بوده و به بلوغ نرسیده باعث می‌شود تا علاوه بر کسب سهم از بازار، برند کمپانی‌ مورد نظر نیز بهتر شناخته شود. ایسر در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۶ از هدست واقعیت مجازی خود با نام StarVR رونمایی خواهد کرد. ایسر برای تامین محتوای مورد نیاز برای این هدست با کمپانی‌هایی چون Starbeeze و IMAX همکاری می‌کند.
 

ایسر هدست واقعیت مجازی StarVR را با همکاری IMAX و Starbeeze در ایفا 2016 رونمایی کرد

 
نکته‌ی جالب توجه در مورد هدست واقعیت مجازی ایسر، عدم بهره‌گیری از سخت‌افزار قدرتمند و وابسته به پی‌سی توسط این کمپانی است. ایسر سعی نکرده تا هدست خود را از نظر ظاهری و سخت‌افزاری تبدیل به یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار کند، در عوض ایسر با همکاری استاربیز مرکز واقعیت مجازی IMAX را که اواخر سال جاری میلادی در لس آنجلس افتتاح خواهد شد را تجهیز می‌کنند.
ایسر عرضه‌ی هدست‌های واقعیت مجازی StarVR را به IMAX آغاز کرده، بطوریکه این کمپانی رضایت خود را از پیشرفت پروژه و کیفیت هدست‌های ارائه شده توسط ایسر ابراز کرده است. IMAX امیدوار است تا این حوزه‌ی هیاجن انگیز از فناوری پیشرفت رو به فزونی داشته باشد.
مراکزی نظیر آنچه که IMAX در دست تجهیز دارد، برای نمایش محتوایی مبتنی بر واقعیت مجازی شکل گرفته و در واقع مرز بین فیلم‌های سینمایی و بازی‌های ویدیویی را کمرنگ‌تر کرده یا کاملا از بین خواهند برد.
استفاده از واقعیت مجازی، مخاطبان را در بطن فیلم‌های سینمایی قرار خواهد داد و این موضوع می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. هنوز جزئیات بیشتری از سالن IMAX منتشر نشده حال آنکه انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد اطلاعات بیشتری در مورد سالن‌های واقعیت مجازی IMAX باشیم.
 
منبعpocketnow

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا