اخبار

ایسوس زن فون ۵ به‌زودی رونمایی خواهد شد

ایسوس زن فون ۵ به‌زودی رونمایی خواهد شد
ایسوس تاریخ ۲۷ فوریه را به‌عنوان روز رونمایی از سری زن فون ۵ انتخاب کرد و البته تاکنون در رابطه با اطلاعات مرتبط با تلفن‌های همراه این سری اطلاعاتی را ارائه نکرده است.
کمپانی ایسوس پس از مدت‌ها انتظار بالاخره به‌تازگی تائید کرد که سری زن فون ۵ این کمپانی در تاریخ ۲۷ فوریه به‌صورت رسمی معرفی می‌شود. بااین‌وجود، این کمپانی هنوز در رابطه با تلفن‌های همراه هوشمند آینده این سری اطلاعاتی منتشر نکرده است. بااین‌حال، برخی از شایعات دربردارنده اطلاعاتی درزمینهٔ یکی از دستگاه‌های هوشمند زن فون ۵ هستند به‌احتمال بسیار زیاد در روزهای پایانی ماه جاری رونمایی خواهد شد.
برخی از تصاویری که این تلفن همراه هوشمند ایسوس زن فون ۵ گرفته‌شده است، شکل ظاهری این دستگاه را در تمامی زوایا نشان می‌دهد. همچنین اطلاعات موجود در رابطه با این تلفن همراه هوشمند حاکی از این هستند که دستگاه یادشده دارای صفحه‌نمایشی ۵٫۷ اینچی بوده که نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در آن معادل ۱۸:۹ است.
البته خبر خوب برای دوست داران دستگاه‌های این کمپانی این است که ایسوس در ساخت این تلفن همراه هوشمند از به‌کارگیری جک ۳٫۵ میلی‌متری غافل نشده است و آن را دقیقاً در قسمت بالایی بدنه تلفن همراه یادشده قرار داده است. درگاه میکرو یو اس بی نیز در زیر این دستگاه و میان بلندگو و میکروفون کار گذاشته شده است. البته این تلفن همراه هوشمند که به‌صورت نسخه استاندارد زن فون ۵ معرفی خواهد شد، ازلحاظ سخت‌افزاری دستگاهی میان رده است اما انتظار می‌رود که نسخه‌های دیگر این سری تلفن‌های همراه هوشمند قوی‌تر و بالا رده را نیز در بربگیرد.
علاوه بر این متخصصان انتظار دارند که تمامی تلفن‌های همراه هوشمند زن فون سری ۵ که در تاریخ ۲۷ فوریه رونمایی می‌شوند با اندروید اوریو عرضه شوند. بااین‌وجود اطلاعات مربوط به قیمت و تاریخ عرضه نهایی این دستگاه‌ها هنوز مشخص نیست اما می‌توان با خاطری آسوده اظهار داشت که ایسوس تمامی این اطلاعات را در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۸ میلادی به علاقه‌مندان به محصولات این کمپانی ارائه خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا