اخبار

ایسوس زن فون Ares با پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۱ و ۸ گیگابایت حافظه رم معرفی شد

ایسوس محصول جدیدی را با نام زن فون Ares معرفی کرده است. این محصول سخت افزار قدرتمندی دارد و از اصلی‌ترین قابلیت‌های آن می‌توان به ارائه ویژگی‌های مربوط به واقعیت افزوده و واقعیت مجازی اشاره کرد. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
کمپانی ایسوس تلفن هوشمند جدید خود را بدون هیچ سر و صدای خاصی در تایوان معرفی کرده است. برای معرفی این محصول هیچ رویدادی ترتیب داده نشده بود و حتی هیچ گزارش رسانه‌ای نیز در خصوص معرفی آن صورت نگرفت. محصول جدید ایسوس که زن فون Ares نامیده می‌شود، توجه ویژه‌ای روی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی دارد. در زمینه مشخصات نیز تلفن هوشمد مذکور شبیه به زن‌فون AR است که سال گذشته معرفی شده بود.

بیشتر بخوانید:

ایسوس زن فون Ares
ایسوس زن فون Ares از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی از نوع Super AMOLED بهره می‌برد که نسبت تصویر۱۶:۹ را دارد و کیفیت QHD را ارائه می کند. در نمایشگر این محصول شاهد برخی قابلیت‌های آشنا هستیم که از این بین می‌توان به تکنولوژی Tru2life اشاره کرد که باعث می‌شود دید نمایشگر در فضاهای خارجی بهتر شود. ایسوس روی نمایشگر این محصول پوشش دفع کننده روغن قرار داده است که باعث می‌شود اثر انگشت و لک زیاد روی صفحه نمایش نمانند.
ایسوس زن فون Ares
در زن فون Ares شاهد پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۱ هستیم که ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.0 آن را یاری می‌کنند. البته کاربران در صورت نیاز می‌توانید از طریق کارت حافظه جانبی، میزان حافظه دستگاه‌شان را افزایش دهند. به نظر می‌رسد که مشخصات این دستگاه می‌تواند با تکنولوژی ARCore که مربوط به گوگل است، همگام شود.
ایسوس زن فون Ares
در بخش پشتی ایسوس Ares شاهد یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی با لنز PixelMaster 3.0 هستیم. البته این دوربین مجهز به قابلیت‌های تشخیص حرکت و عمق سنج است تا بتواند افکت‌های سه بعدی مربوط به ابزار‌های جالب واقعیت افزوده را نمایش دهد. در قسمت جلویی این تلفن هوشمند نیز یک سنسور ۸ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی قرار داده شده است.
محصول جدید ایسوس به صورت پیش‌فرض از اندروید Nougat استفاده می‌کند و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز آن را تامین می‌کند. قابلیت شارژ سریع Quick Charge 3.0 هم توسط این دستگاه پشتیبانی می‌شود.
ایسوس زن فون Ares
ایسوس برای اینکه بتواند تجربه مالتی مدیا را در تلفن هوشمند جدید خود به حداکثر برساند از فناوری SonicMaster 3.0 Hi-Res با ۳۸۴ کیلوهرتز استفاده کرده است. این محصول همچنین از DTS Headphone نیز پشتیبانی می‌کند.
ZenFone Ares فعلا تنها در تایوان عرضه می‌شود و ایسوس بهای ۳۳۳ دلاری را برای آن در نظر گرفته است. همان‌طور که در این مقاله از موبایلستان مطالعه کردید، با زن فون Ares آشنا شدیم. نظر شما در خصوص این تلفن هوشمند چیست؟‌ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا