اخبار

اینستاگرام از این پس تهیه اسکرین شات از استوری ها را گزارش نمی‌کند

اینستاگرام چندی پیش قابلیتی را معرفی کرد که از طریق آن اگر از استوری مربوط به یک کاربر اسکرین شات می‌گرفتید، این موضوع به وی اطلاع داده می‌شد. حال این سرویس اعلام کرده که دیگر این قابلیت وجود نخواهد داشت. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
ماه فوریه بود که سرویس اینستاگرام اعلام کرد در حال تست قابلیتی است که از طریق آن، اگر از استوری مربوط به یک کاربر اسکرین شات بگیرید، این موضوع به وی اطلاع داده می‌شود. پیش از این چنین قابلیتی را در اسنپ چت شاهد بودیم.

مطالب مرتبط:

اما به نظر می‌رسد که ویژگی مذکور چندان نتوانسته توجه کاربران را جلب کند و توئیت‌های مختلفی را در خصوص اعلام نارضایتی کاربران شاهد هستیم. حال با این اوصاف، سرویس به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو اینستاگرام اعلام کرده است که تست قابلیت مذکور را ادامه نمی‌دهد. به جای این، اینستاگرام تمرکز خود را روی سرویس جدیدی قرار داده است که از طریق آن‌، کاربران می‌توانند ویدیو‌هایی تا ۶۰ دقیقه را به اشتراک بگذارند. البته گفته می‌شود ساختار این ویدیو‌ها عمودی خواهد بود. چنین قابلیتی به احتمال زیاد در نسخه‌های آینده این اپلیکیشن ارائه خواهد شد.
اینستاگرام
چندی پیش اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی را برای بخش استوری معرفی کرد که از این جمله می‌توان به امکان خرید از استوری اشاره کرد. تا پیش از این کاربران مجاز می‌توانستند که نسبت به خرید مستقیم از طریق پست‌های منتشر شده توسط حساب‌های کاربری تجاری اقدام کنند و حال به لطف تغییرات جدید، امکان خرید مستقیم از طریق استوری نیز میسر شده است. البته پیش از این اتفاقات نیز شاهد قابلیت به اشتراک گذاری مستقیم پست‌ها به عنوان استوری بودیم.
همان‌طور که در این مقاله از موبایلستان مطالعه کردید، اینستاگرام از این پس در زمان اسکرین شات گرفتن از استوری‌های یک کاربر، این موضوع را به وی گزارش نخواهد کرد. پس می‌توانید در صورت نیاز، با خیال راحتی نسبت به تهیه اسکرین شات از استوری افراد مختلف اقدام کنید. نظر شما در خصوص این موضوع چیست؟ نظرات خود را با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا