اخبار

اینستاگرام لایت منتشر شد ؛ کم حجم و کاربردی

اینستاگرام لایت روز گذشته منتشر شد. این نسخه یک ورژن بسیار سبک از اپلیکیشن اصلی اینستاگرام به حساب می‌آید. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص Instagram Lite به دست آوریم.
شب گذشته اینستاگرام نسخه سبک‌تری از اپلیکیشن اندروید خود را برای این سیستم عامل منتشر کرد. اینستاگرام لایت (Instagram Lite) نام این نسخه جدید است که در واقع بیشتر برای کاربران کشور‌های در حال توسعه منتشر شده است. این نسخه فضای کمی را اشغال می‌کند و کاربرانی که فضای خالی زیادی روی دستگاه خود ندارند، می‌توانند از آن استفاده کنند. حجم این اپلیکیشن تنها ۵۷۳ کیلوبایت است و در واقع یک اپلیکیشن پیشرفته وب به حساب می‌آید.

مطالب مرتبط:

با وجود اینکه اینستاگرام حجم کلی اپلیکیشن را بسیار کاهش داده، اما ظاهر برنامه شباهت بسیاری به نسخه اصلی دارد و بسیاری از ویژگی‌های نسخه اصلی را نیز در اینستاگرام لایت شاهد هستیم. از طریق اینستاگرام لایت می‌توان پست و استوری ارسال کرد یا پست‌های ارسال شده را ویرایش نمود. امکان مشاهده پست و استوری سایر کاربران و همچنین استفاده از فیلتر‌های مختلف نیز در این نسخه وجود دارد.
اینستاگرام لایت
البته باید توجه داشت که اینستاگرام لایت فعلا قابلیت دایرکت را ارائه نمی‌کند و گفته شده که در زمانی دیگر امکان چت کردن با کاربران اینستاگرام به این نسخه اضافه خواهد شد. اینستاگرام به سرعت در حال رشد است و در طول چند ماه گذشته قابلیت‌های جدید و متنوع زیادی را در این شبکه اجتماعی شاهد بودیم. امکان تماس ویدیویی، IGTV و بسیاری از بهبود‌ها از این جمله هستند.
کاربران می‌توانند از طریق لینک زیر نسبت به دانلود اینستاگرام لایت اقدام کنند. البته باید توجه داشت که ممکن است این اپلیکیشن در حال حاضر برای کاربران برخی کشور‌ها در دسترس نباشد که به احتمال زیاد به زودی برای این کشور‌ها و مناطق نیز عرضه خواهد شد.

دانلود اینستاگرام لایت از طریق گوگل پلی

همان‌طور که در این مقاله از موبایلستان مطالعه کردید، با نسخه لایت اپلیکیشن محبوب اینستاگرام آشنا شدیم. نظر شما در خصوص این اپلیکیشن چیست؟‌ با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا