اخبار

اینستاگرام و راه یافتن تبلیغات آن به صفحه اکسپلورر

اینستاگرام، یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی می باشد که اکنون تحت مدیریت فیسبوک به کار خود ادامه می دهد. این شبکه اجتماعی که محل کار افراد و شرکت های زیادی است، اکنون بسیار پیشرفته تر از قبل بوده و با ارائه ابزارهای مختلف اقدام به توسعه کسب و کارها می پردازد. به نظر می رسد که اینستاگرام تصمیم دارد که قسمت تبلیغات خود را وارد فاز تازه ای کند، این گونه که اعلام شده است، قرار است در صفحه اکسپلور نیز نمایش داده شوند.

اینستاگرام به تازگی اعلام کرده است که از این پس کاربران در بخش اکسپلور این اپلیکیشن نیز با تبلیغات انجام شده توسط این شرکت روبرو خواهند شد. البته این بدان معنا نیست که در این بخش شما به صورت مستیم به تبلیغات قرار داده شده، برخواهید خورد، بلکه زمانی که روی پستی کلیک کرده و مشغول گشت و گذار می شوید، با این تبلیغات مواجه خواهید شد. بنابر آنچه که تا به امروز دیده اید، این تبلیغات همچون همیشه شامل تصاویر و ویدیو شده و اولین گام نیز در قالب بخش IGTV این شبکه اجتماعی امروز به صورت زنده انتشار پیدا کرد.

اینگونه که شنیده ها می گویند، تیم اینستاگرام در طی هفتنه آینده، با برگزاری جلساتی شرکای تجاری موردنظر خود را انتخاب کرده و تبلیغات آن ها را به صفحه اکسپلور اضافه خواهد شد. سپس در آینده ای نزدیک این ویژگی برای همه کاربران فعال خواهد شد. به دنبال این موضوع Susan Buckner Rose به عنوان مدیر بازاریابی کسب و کار و محصولات با انجام مصاحبه ای با The Verge گفت:  صفحه اکسپلور جایی است که افراد برای گشت و گذار بیشتر و اکتشاف از آن استفاده می کنند و همین نکته آن را به یکی از عرصه های مناسب تبلیغات تبدیل می کند.

خانوم سوزان معتقد است که صفحه اکسپلور یکی از بخش هایی است که تعداد قابل توجهی از کاربران را میزبانی می کند، به این دلیل می تواند یکی از بخش های بینظیر برای قرار دادن تبلیغات باشد، چرا که افراد در آن به دنبال یافتن صفحات یا افراد جدیدی هستند که آن ها را دنبال نمی کنند. البته هنوز تیم اینستاگرام درباره عدم حضور مستقیم تبلیغات در صفحه اکسپلور مطلبی را منتشر نکرده اند، اما به نظر می رسد که این کار برای جلوگیری از آثار منفی احتمالی و دیده شدن بیشتر تبلیغات صورت گرفته باشد.

با این حال لازم به ذکر است که اگر چه افراد در طول روز شاید بارها به این بخش محبوب برای دیدن پست های جدید مراجعه کرده و از آن ها نیز استفاده کنند، اما شاید تمایلی به دیدن تبلیغات شرکت های مختلف نداشته باشند، به همین دلیل ممکن است که این روش برای ارائه تبلیغات مناسب نباشد. ولی از آنجایی که هیچ یک از کاربران استفاده کننده از اینستاگرام مبلغی را برای استفاده کردن از آن پرداخت نمی کنند، به نظر می رسد که دیدن چند تبلیغ در طول روز می تواند منصافانه باشد.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا