اخبار

ایکس باکس Live حالا از توئیچ های کیفیت بالا پشتیبانی می کند

اگر شما از شبکه ی ایکس باکس لایو استفاده می کنید تا به فالوور های خود نشان دهید مه در حال استریم بازی های ایکس باکس وان در توئیچ هستید، تنها یک راه وجود دارد: از طریق برنامه ی توئیچ داخل کنسول استریم کنید.

تنها مشکلی که وجود دارد این است که کیفیت این توئیچ ها پایین هستند و گزینه های بسیار محدودی وجود دارند و باید  در نظر داشت که کنسول ایکس باکس وان دقیقا یک استدیوی تولید محصولات تلویزیونی نیست. هر چند، مایکروسافت و توئیچ به راه کاری رسیده اند که کارربران رایانه های شخصی بتوانند با استفاده از کارت های ضبط کننده ی تصویر، ویدئو های خود را با استفاده از ایکس باکس لایو به اشتراک بگذارند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که حساب کاربری ایکس باکس لایو و توئیچ خود را لینک کنید.
این کار به شما اجازه می دهد تا با باکس های جداگانه ای همانند Elqato HD60 و AVerMedia GC550 و غیره را به کامپیوتر خود وصل کنید و با استفاده از برنامه های مخصوصی که دارند استریم های کیفیت بالا را ضبط کنید. البته گزینه های گرافیکی در خود کنسول ایکس باکس وان پشتیبانی نمی شوند.

در همین زمان، محتوای شما در فید فعالیت برنامه ی ایکس باکس وان و ایکس باکس در ویندوز ۱۰، اندروید و iOS نمایش داده خواهد شد. البته این سخنان را Major Nelson از ایکس باکس گفته است. فالوورهای شما اطلاعیه هایی را در برنامه ی ایکس باکس و کنسول ایکس باکس وان دریافت خواهند کرد. به زبانی دیگر، شما قادر خواهید بود تا سخنان خود درباره ی بازی های ایکس باکس وان خود را استریم کنید بدون این که کیفیت تصویر یا گرافیک آن افت نماید. این قابلیت الان در حال اجراست و شما می توانید از آن به نحو احسن استفاده نمایید. تنها کاری که نیاز دارید انجام دهید این است که در تنظیمات توئیچ خود، حساب کاربری ایکس باکس لایو خود را لینک کنید.
منبع: Engadget

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا