اخبار

باتری قابل تعویض ال‌جی جی ۵ چگونه عمل می کند ؟!

همانطور که می‌دانید پرچم‌دار بعدی کمپانی ال‌جی، گوشی ال‌جی جی ۵ ( LG G5 ) نام دارد. محصولی که یکی از پرانتظارترین‌ها در روید‌اد کنگره جهانی موبایل ( MWC 2016 ) خواهد بود. ما نیز شاهد اطلاعات و شایعات زیادی پیرامون این گوشی بوده‌ایم. البته ال‌جی در رویداد تنها نبوده و کمپانی‌های دیگری مانند شیائومی و سامسونگ نیز از پرچم‌داران خود در MWC امسال رونمایی خواهند کرد. چیزی که تازگی دارد منتشر شدن عکسی از باتری G5 است که قابلیت جداسازی آن را تایید می‌کند. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.
اگر شایعات اخیر در مورد پرچم‌دار جدید کمپانی کره‌ای درست باشد، بی‌شک می‌توان گوشی ال‌جی جی ۵ ( LG G5 ) را یکی از موبایل‌های خلاقانه خواند. یکی از شایعاتی که در مورد گوشی وجود دارد نیز «درگاه جادویی» (Magic Slot) نام دارد. این درگاه اجازه می‌دهد تا به پشت گوشی امکانات خارجی را متصل کرد. با این حساب، شما می‌توانید یک دوربین قدرتمندتر به گوشی متصل کرده و تصاویری با کیفیتی بهترتهیه کنید و یا یک سیستم صوتی بهتر را در پشت موبایل نصب کنید. در حال حاضر تعداد زیادی حدس و گمان وجود دارد و ما اطلاعات کمی در این مورد در اختیار داریم.

باتری قابل تعویض ال‌جی جی ۵ در عکسی نشان داده شد

در گذشته اخباری منتشر شد که ال‌جی G5 دارای باتری قابل تعویض خواهد بود، اما نه به حالتی که شما فکر می‌کنید. کاور پشت گوشی جایی نیست که برای تعویض باتری باید آن را در بیاورید، بلکه انتهای گوشی حالتی کشویی داشته و با جدا کردن آن می‌شود باتری را تعویض کرد. البته برای متوجه شدن بهتر این موضوع ما تصاویری از طراحی منتشر شده‌ی آن را برای شما قرار داده‌ایم که می‌توانید مشاهده کنید:
 
با مشاهده‌ی تصویر بالا می‌توان متوجه شد که طراحی گوشی به چه حالتی‌ست. هرچند، تصویر منتشر شده نمونه‌ی واقعی نبوده و یک رندر است. نکته‌ی جالبی که وجود دارد استفاده از قابلیت شارژ سریع ۳.۰ کوالکام در پرچم‌دار جدید ال‌جی‌ست.
انتظار می‌رود که گوشی یک روز قبل از رویداد MWC 2016 در دوم اسفند ماه رونمایی گردد.
 
 

ال‌جی G5

منبع: androidheadline

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا