اخبار

بازگشت اسطوره‌ای به نام نوکیا ۳۳۱۰

بازگشت اسطوره‌ای به نام نوکیا ۳۳۱۰

نوکیا ۳۳۱۰

نوکیا دوباره قصد دارد تا تولید گوشی محبوب و پرفروش خود یعنی ۳۳۱۰ را از سر بگیرد. این کمپانی قصد دارد تا در کنگره موبایل جهانی سال ۲۰۱۷ میلادی که در اوایل هفته آینده آغاز خواهد شد، مدل به‌روز شده و جدید گوشی نوستالژیک خود یعنی مدل ۳۳۱۰ را به همگان معرفی کند. بااین‌حال هنوز عجیب است که این کمپانی چطور خواهد توانست تا این دستگاه هوشمند را ارتقا دهد اما بااین‌حال شاید بتوان دراین‌باره حدس‌هایی زد.

یک وب‌سایت چینی اخبار فناوری به نام  Vtech چندین ویژگی و خبر جدید را درباره ۳۳۱۰ به انتشار رسانده است که شامل شکل ظاهری دقیق این دستگاه آن نیز هست. بر اساس این وب‌سایت، نوکیا ۳۳۱۰ جدید به‌روزرسانی ویژه‌ای را درزمینهٔ سخت‌افزار و صفحه‌نمایش دریافت خواهد کرد اما هنوز برخی از مشخصات نوستالژیک خود را حفظ خواهد کرد.

بدنه این دستگاه باریک‌تر و سبک‌تر خواهد شد و به امر نیز به خاطر جایگزینی بدنه پلاستیکی مدل سابق با بدنه پلیمری یا فلزی است. همچنین صفحه‌کلید الفبایی- عددی دستگاه همچنان در این مدل نیز عرضه خواهد شد با این تفاوت که شاید اندازه دکمه‌های آن اندکی تغییر کند. علاوه بر این تنوع رنگ نوکیا ۳۳۱۰ جدید نیز به نسبت گذشته بیشتر خواهد شد و چندین رنگ به آن افزوده می‌شوند که احتمالا رنگ‌های قرمز، زرد و سبز نیز شامل آن باشند.

صفحه‌نمایش این دستگاه هم بزرگ‌تر شده و هم طیف جدیدی از رنگ‌ها به آن اضافه شده است با این وجود نباید انتظار داشت که صفحه‌نمایشی با اندازه و کیفیت پرچم‌داران فعلی بازار تلفن همراه را بر روی این مدل از گوشی‌های نوکیا شاهد باشیم زیرا این شرکت در نظر دارد تا همچنان مصرف باتری ۳۳۱۰ را مانند سابق نگه دارد. قیمت این دستگاه نیز بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و تنها ۴۹ دلار ارزش گذاری شده است. البته تا زمان اعلام رسمی نوکیا نمی‌توان از مشخصات دقیق سخت‌افزاری این محصول اطمینان حاصل نمود.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا