اخبار

بازگشت قدرتمندانه نوکیا به بازار تلفن‌های همراه

بازگشت قدرتمندانه نوکیا به بازار تلفن‌های همراه

نوکیا

شرکت نوکیا در طول چند هفته اخیر بازار شایعات را به‌شدت از نام خود پر کرده بود، مواردی مانند رویکرد ویژه‌این شرکت به بازار، عرضه مجدد محصولات قدیمی با پوسته‌ای جدید و عرضه محصولات رده‌های مختلف همراه‌های هوشمند به‌عنوان اخبار این شرکت در رسانه‌های بین‌المللی منتشر شده بودند و حال به نظر می‌رسد که این موارد از شایعه رد شده و به واقعیت رسیده‌اند.

این غول فنلاندی با معرفی سه دستگاه اندرویدی جدید به نام‌های نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۶ و در کنار آنها مدل ۳۳۱۰ جدید در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۷، به‌صورت رسمی بازار تلفن‌های همراه بازگشته است. با این حال باید توجه داشت که این سه دستگاه، پرچم‌دارهای این شرکت نیستند و برای رقابت با دیگر پرچم‌دارهای اپل و سامسونگ طراحی نشده‌اند. همچنین مشخصات و قیمت تعیین شده برای آن‌ها نیز به نحوی حس میان رده بودن این سه تلفن همراه را به کاربران القا می‌کنند.

مشخصات و البته میزان قیمت این سه دستگاه با افزوده شد به شماره آن‌ها قوی‌تر و بیشتر می‌شود. برای مثال نوکیا ۳ مدل اولیه و البته ارزان‌ترین بوده، در حالی که نوکیا ۶ از هر دو این دستگاه‌ عرضه شده دیگر پیشرفته‌تر بوده و صد البته به‌صورت بدیهی قیمت آن نیز بالاتر از سایر موارد تعیین شده است. با این حال قیمت این مدل نیز حتی از ۲۵۰ دلار تجاوز نمی‌کند.

این دستگاه‌ها در نوع خود تنها می‌توانند به‌عنوان شروع کار این غول در حال بیدار شدن مطرح باشند و بدون شک به‌زودی شاهد عرضه پرچم‌داران ویژه‌ای در میان محصولات عرضه شده توسط این کمپانی را داشت که البته بعید است چنین امری در کنگره امسال رخ بدهد. همچنین امروز با بررسی و نگاه اولیه نسبت به این سه دستگاه در موبایلستان در خدمت شما دوستان عزیز خواهیم بود و مشخصات هر یک از مدل‌های یاد شده را به‌صورت مختصر با هم بررسی خواهیم کرد.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا