اخبار

بازگشت Quake ؛ بازگشت بازی شوتر کلاسیک با تمرکز بر ای-اسپورت

“بله، Quake برگشته”، این جمله ای بود که بتسدا کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2016 را این گونه آغاز کرد. بتسدا (Bethesda) نسخه جدید بازی Quake خود را اینگونه شرح داد: “این یک بازی رقابتی در سبک میدانی (Arena-style) برای کامپیوترهای شخصی است” و در همین راستا بتسدا یک تریلر سینمایی برای بازی جدید خود، Quake Champions به نمایش گذاشت.
این بازی در ابتدا توسط کمپانی Id Software – سازندگان بازی های فرانچایز – ساخته شده بود و نسخه جدید آن نیز با در نظر داشتن ای-اسپورت (esport) طراحی شده و بر اساس سری های قدیمی Quake ساخته شده است. این رونمایی باعث بلند شدنِ فریاد خوشحالی جمعیت شد و تیم ویلیتس – یکی از سازندگان نسخه اولیه Quake – به روی صحنه آمد و اطلاعات اندکی در رابطه با این بازی در اختیار حضار قرار داد.
در حال حاضر اخبار اصلی درباره کاراکترهای مختلف بازی که هرکدام توانایی های منحصر به فرد و حالت مبارزه مخصوص به خود را دارند، به همراه چندین لیگ و رویداد Quake که قرار است در زمان عرضه این بازی وجود داشته باشد، است. گرافیک گیم پلی بازی وعده داده شده که با نرخ فریم ۱۲۰ گیگاهرتز است، البته گفته شد که یک نرخ فریم آنلاک نیز وجود دارد و گفتن همین خبر کافی بود تا صدای هیاهوی جمعیت کاهش یابد.
اطلاعات بیشتر در این خصوص، در مجمع بعدی Quakecon که در اواخر جولای برگزار می شود، در دسترس قرار خواهد گرفت.
منبع: cnet

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا