اخبار

بازی استراتژی Sudden Strike 4 برای پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد

اخیرا استودیو آلمانی کالیپسو و استودیو بازی‌سازی کایت اعلام کردند که در حال ساخت بازی Sudden Strike 4 هستند. این بازی استراتژیک، ادامه‌ی بازی Sudden Strike: The Last Stand خواهد بود که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد.
بازی Sudden Strike 4 دارای سه بخش داستانی خواهد بود، جایی که شما می‌توانید با مدیریت نیروهای بریتانیا، آمریکا، آلمان یا شوروی وارد میدان نبرد شوید. در این بازی بیش از ۱۰۰ واحد جنگی طراحی شده است. از این موارد می‌توان به بمب‌افکن آلمانی Heinkel He111، تانک روسی T-34، هواپیمای جنگی انگلیسی با نام Hawker Typhoon و تانک آلمانی Panzerkampfwagen VI Tiger اشاره کرد. در این بازی ۹ فرمانده طراحی شده است که هرکدام از آنها رویکرد و قابلیت‌های منحصر به فردی در مبارزات دارند.
در بخش داستانی تک‌نفره این بازی بیش از ۲۰ سناریو وجود خواهد داشت. همچنین در کنار بخش مبارزاتی این بازی که بازیکنان را به چالش می‌کشد،‌ بخش چند‌نفره آنلاین نیز وجود خواهد داشت. همچنین در این بازی سیستمی وجود خواهد داشت که در صورت اتخاذ تاکتیک‌های مناسب در بازی، جوایزی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.
این بازی در فصل بهار سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در حال حاضر امکان پیش خرید بازی Sudden Stike 4 با ۱۵ درصد تخفیف برای رایانه‌های شخصی در فروشگاه استیم وجود دارد. این بازی برروی رایانه‌های شخصی از ماد نیز پشتیبانی خواهد کرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا