اخبار

بازی جدید هری پاتر در کنار محتوای مخصوص واقعیت مجازی برای پلتفرم Daydream گوگل عرضه می شود

گوگل در جریان کنفرانس معرفی گوشی‌های هوشمند پیکسل خود، هدست واقعیت مجازی Daydream را رونمایی کرد که با محتوای غنی همچون بازی جدید هری پاتر برای واقعیت مجازی همراه می شود.
گوگل در جریان کنفرانسی که دقایقی پیش به پایان رسید، در کنار گوشی‌های هوشمند پیکسل خود، از هدست واقعیت مجازی Daydream نیز رونمایی کرد. گوگل در کنار هدست واقعیت مجازی خود محتوای بسیاری را نیز برای پلتفرم Daydream تدارک دیده که شامل بیش از ۵۰ اپلیکیشن آماده در کنار اپلیکیشن‌هایی است که تا انتهای سال آینده‌ی میلادی منتشر خواهند شد. این کمپانی پیش از این و در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگانش، شماری از بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی را برای Daydream در دست توسعه بود، عنوان کرد که از جمله‌ی آن می‌توان به بازی شوتر Gunjack 2 اشاره کرد.
غول جستجو همچنین دسترسی به محتوای Netflix، HBO و Hulu را نیز در دسترس کاربرانش قرار خواهد داد. ضمنا باید به محتوایی خبری برای واقعیت مجازی از تولیدکنندگانی چون نیویورک تامیز و وال استریت ژورنال نیز اشاره کرد. با استفاده از هدست واقعیت مجازی Daydream می‌توان ویدیوهای یوتیوب را در دو حالت ۳۶۰ درجه و همچنین ویدیوهای معمولی در حالت تخت مشاهده کرد. از جمله‌ی محتوای دیگری که برای Daydream منتشر خواهد شد، باید به تورهایی مجازی از اماکن دیدنی نظیر تاج محل یا اهرام ثلاثه به صورت ۱۵۰ درجه و در قالب ۳۶۰ درجه از کل محیط نیز اشاره کرد.
گوگل علاوه بر سرگرمی، نیم نگاهی نیز به حوزه‌ی آموزشی داشته و همکاری‌هایی را با توسعه‌دهندگان محتوا در این حوزه انجام می‌دهد. گوگل با همکاری کمپانی برادران وارنر، بازی جانوران شفگت انگیز و زیستگاه آن‌ها از مجموعه‌ی هری پاتر را نیز روی دی‌دریم برای کاربران در دسترس قرار خواهد داد.
پلتفرم Daydream گوگل روی تمام گوشی‌های هوشمند اندرویدی در کنار پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل و همچنین هدست واقعیت مجازی این کمپانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. پلتفرم و هدست واقعیت مجازی این Daydream از ماه نوامبر با فیمت ۷۹ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع theverge
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا