اخبار

بازی Attack on Titan شهریور امسال در آمریکا و اروپا عرضه می‌شود

اگر از طرفداران انیمه‌های ژاپنی باشید، حتما با سریال معروف Attack on Titan و مانگا‌های جذابش آشنا هستید. بازی ویدیویی این سری معروف که توسط کمپانی‌های تکمو و امگا فورس در دست تولید است، در تاریخ ۹ شهریور سال جاری در ایالات متحده آمریکا منتشر می‌شود.
Attack on Titan، مجموعه‌ای از مانگاها و سریال‌های انیمه بسیار معروف در سراسر دنیا هستند که مقاومت انسان‌ها در شهری محافظت شده با دیوارهای بلند در مقابل غول‌های آدم‌خواری به اسم تایتان‌ها را روایت می‌کنند. اتفاقاتی رخ می‌دهد و دیوارهای شهر از بین می‌رود و باعث می‌شود تا تایتان‌ها به داخل شهر انسان‌ها حمله‌ور شوند. حال قهرمان داستان به نام ایرن، با همراهی سربازانی جوان وظیفه دارند تا جلوی این هیولاهای غول پیکر را بگیرند. داستان اصلی بازی هم بر اساس فصل اول انیمه Attack of Titan خواهد بود و شما در نقش قهرمان داستان، باید در مقابل هجوم دشمنان مقاومت کنید.
این بازی بهمن سال پیش به صورت انحصاری در ژاپن منتشر شد و با فروش ۱۵۰هزار نسخه در هفته‌ی اول، توانست از بازی مطرح Street Fighter V پیشی بگیرد.
Attack of Titan از تاریخ ۵ شهریور در اروپا و ۹ شهریور در آمریکا، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ویتا و رایانه‌های شخصی ویندوزی در دسترس قرار می‌گیرد.

Attack of Titan
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا