اخبار

بازی Call of Duty: Black Ops 3 در استیم رایگان شد

رایانه‌بازان در تعطیلات آخر هفته جاری می‌توانند به انجام بازی Call of Duty: Black Ops 3 به‌صورت رایگان بپردازند؛ این بهترین فرصت بوده که بدون پرداخت هیچ وجه نقدی به امتحان بازی بپردازید.
کار زیادی برای اینکه آخر هفته‌ای خوب داشته باشید نیازی نیست که انجام دهید، پس در شبکه استیم لاگین و وارد صفحه Call of Duty: Black Ops 3 شوید، برروی آیکن سبز رنگ «انجام بازی» کلیک کنید تا دانلود بازی شروع شود.
این پایان کار نیست و اگر شما از انجام بازی Call of Duty: Black Ops 3 لذت بردید قادر به تهیه نسخه کامل آن با تخفیفی استثنایی هستید. بازی‌بازان می‌توانند عنوان نام برده شده را با با ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنند؛ همچنین نسخه «لوکس دیجیتال» (Digital Deluxe) با تخفیفی ۲۵ درصدی به فروش می‌رسد. فقط توجه داشته باشید که این تخفیفات تا ۸ آگوست (برابر با ۱۸ مرداد) اعتبار داشته و بعد از آن به قیمت اولیه خود برخواهد گشت.
در خبری دیگر نیز استودیو سازنده اعلام کرد که بازی‌بازان تا دوشنبه هفته آینده می‌توانند در بخش آنلاین چند نفره و حالت زمابی از دو برابر XP بهره‌مند شوند.

از دو برابر XP تا پایان روز دوشنبه بهره ببرید!

به هر حال آنطور که مشخص است شرکت اکتیویژن تمام تلاش خود را می‌کند که رایانه‌بازان تمام تمرکز خود را برروی تعطیلات آخر هفته متمرکز کنند تا ضمن امتحان نسخه رایگان با کسب XP بیشتر بتوانند قفل سلاح‌های موجود در Call of Duty: Black Ops 3 را زودتر از سایرین باز کنند.
در پایان شایان به‌ذکر بوده که عضو جدید به دنیا نیامده خانواده ندای وظیفه یعنی بازی Call of Duty: Infinite Warfare که مراحل ساخت آن توسط استودیو «اینفینیتی وارد» (Infinity Ward) دنبال می‌شود در ۴ نوامبر سال میلادی جاری (برابر با ۱۴ آبان ۹۵) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا