اخبار

با انتشار اسناد داخلی سونی؛ تصاویر احتمالی اکسپریا زد ۴ فاش شد

پس از آنکه اسنادی از داخل شرکت سونی فاش شد بسیاری از علاقه‌مندان این شرکت  بعد از بررسی دقیق این اسناد تصاویری از یک گوشی هوشمند اکسپریا را بدست آوردند. طولی نکشید که علاقه‌مندان برند سونی در وبسایت esato نیز تصاویر رندر شده دیگری از این گوشی هوشمند ارائه دادند.
۱
با توجه به تصاویر رندر شده کاملا واضح است که احتمالا با یک قاب فلزی روبرو هستیم و البته به نظر می‌رسد که قسمت پشتی این گوشی هوشمند نیز فلزی باشد. علاوه بر این دکمه پاور هم دارای طراحی جدیدی است و حالا به اندازه کافی بزرگ هست که بتواند بعنوان حسگر اثر انگشت عمل کند.
۲
همانطور که در تصاویر هم مشاهده می‌کنید استفاده از لغاتی مانند بدون درز، ساده و محکم نشان می‌دهند که سونی سفر تازه‌ای را در زمینه طراحی آغاز کرده است. اما این پایان کار نیست، تصاویر دیگری وجود دارند که نشان می‌دهند سونی قصد دارد از شیشه‌های ۲٫۵D برای نمایشگر این گوشی روی بیاورد.
۳
البته برخی رندرهای نامشخص خبر از رابط کاربری جدید برای اکسپریا زد ۴ می‌دهند. به هر حال به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد تا دستی بر روی رابط کاربری ساده و قدیمی خود بکشد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا سونی ما را با یک رابط کاربری خاص شگفت‌زده خواهد کرد یا خیر.
۴
اگر چه این اطلاعات همه از دیتا بیس شرکت سونی استخراج شده‌اند ولی بدون تردید هیچ یک از این موارد هنوز بطور رسمی تأیید نشده‌اند و ممکن است تغییراتی در هر کدام از آن‌ها رخ دهد.
۵
به نظر می‌رسد سونی قصد دارد تا از اکسپریا زد ۴ خود در رویداد IFA 2015 در برلین رونمایی کند.
نمایش بیشتر

‫۶ دیدگاه ها

  1. اگه این باشه واقعا یه انقلابی در بخش طراحی سری زد سونی محسوب میشه.
    چون از زد تا زد ۳ ، بگی نگی همشون شبیه هم بودن.
    سنسور اثر انگشتشم عالی میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا