اخباربرنامه و بازی

با این اپلیکیشن اندروید صفحات اینترنتی را به صورت آفلاین بخوانید

اپلیکیشن های مطالعه صفحات وب به صورت آفلاین یکی از جمله برنامه هایی است که تاکنون در نسخه های متفاوت ارائه شده اند تا سبب تسهیل فعالیت کاربران شوند،زیرا کاربران همیشه و در هر نقطه ای به اینترنت دسترسی ندارند ولی به کمک چنین برنامه هایی می توانند بدون دسترسی به اینترنت به خواندن صفحات وب مورد علاقه خود بپردازند.
Instapaper، اپلیکیشنی است که امکان ذخیره صفحات وب سایت ها به صورت آفلاین را برای کاربرانش فراهم می کند تا زمانی که آنلاین هستند به ذخیره صفحات مورد علاقه خود اقدام کنند و زمانی عدم دسترسی به اینترنت آن ها را مطالعه کنند.علاوه بر آن ممکن است افراد هنگامی که به اینترنت رایگان دسترسی دارند تصمیم بگیرند تا صفحات خود را ذخیره و این گونه در مصرف حجم اینترنت خود صرفه جویی کنند.
instapaper2
نیاز به اتصال همیشگی به اینترنت توسط برنامه هایی نظیر این ازبین می رود.با نصب این اپلیکیشن گزینه جدیدی با اسم اشتراک گذاری مرورگرها نمایش داده می شود که کاربران را قادر می سازد تا در صورت آفلاین بودن به مطالعه بپردازند. کاربران در صورت علاقه مندی و در زمان آنلاین بودن می توانند صفحه مورد نظرشان را دانلود کرده یا ذخیره کنند.
دانلود از Google Play

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا