اخبار

با گوشی در راه عرضه اکسپریا XR سونی آشنا شوید !

این روزها با گذشت مدت نه چندان زیادی از عرضه سری گوشی های نا امید کننده اکسپریا ایکس و مدل پایین رده اکسپریا E5، ظاهراً سونی آماده عرضه یک اسمارت فون کاملاً جدید است که در واقع ششمین محصول این شرکت در سال ۲۰۱۶ به حساب می آید.
این گوشی برای اولین بار با نام اکسپریا F8331 رویت شد و این مدل در راه عرضه با نام اکسپریا XR پا به میدان خواهد گذاشت. البته تا آن زمان مشخص نخواهد شد که آیا این نام همان نام رسمی گوشی خواهد بود یا خیر اما حداقل از لحاظ شکل ظاهری می توان گفت که این اسمارت فون جدید به لطف چندین رندر رونمایی شده در حساب توییتری OnLeaks@ به ما معرفی شده است.
بر اساس گزارشات اخیر، ابعاد این دستگاه جدید تقریباً ۱۴۶٫۴ در ۷۱٫۹ در ۸٫۱ میلی متر است بنابراین واضح است که این مدل کمی بزرگ تر از مدل های اکسپریا X و اکسپریا X Performance خواهد بود و به احتمال زیاد یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در آن به کار گرفته خواهد شد.
 
تا این لحظه اطلاعات دقیقی از جزییات و مشخصات این گوشی در دست نیست اما می توان به حضور USB نوع C در پایین بدنه، یک دوربین سلفی در قاب جلویی و یک دوربین اصلی به همراه فلش LED دوال در قاب پشتی اشاره کرد. یک شایعه قدیمی در مورد این گوشی مدعی شده بود که هر دو دوربین پشتی و جلویی این دستگاه قادر به فیلم برداری ۴K هستند و این قابلیتی ست که هم اکنون در هیچ گوشی دیگری وجود ندارد.
در مورد طراحی ظاهری آن نیز می توان گفت که اکسپریا XR یک مدل کاملاً متفاوت از خانواده اکسپریا X است چرا که گوشه های این دستگاه به نسبت گذشته تیزتر شده و یک بخش جداکننده جالب در قاب پشتی وجود دارد. سونی در تاریخ ۱ سپتامبر در کنفرانس ایفا ۲۰۱۶ برلین میزبان یک کنفرانس مطبوعاتی خواهد بود و در این تاریخ به طور رسمی از اکسپریا XR رونمایی خواهد کرد.
 
 

اکسپریا XR
اکسپریا XR
اکسپریا XR
اکسپریا XR
اکسپریا XR

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا