اخبار

با گوشی G7 ThinQ پرچمدار جدید ال جی بیشتر آشنا شوید

گوشی G7 ThinQ ال‌جی با هوش مصنوعی یکپارچه‌،

راحتی در استفاده از گوشی را به اوج می‌رساند

یک گوشی پرچم‌دار پریمیوم با پردازنده بسیار پیشرفته، صفحه‌نمایش خارق‌العاده، صدایی قدرتمند و دوربین هوشمند

 
با گوشی G7 ThinQ ال جی بیشتر آشنا شوید
 
شرکت ال‌جی جدیدترین گوشی پرچم‌دار پریمیوم خود را معرفی کرد. گوشی G7 ThinQ ال‌جی روی استفاده از هوش مصنوعی برای ارائه بهترین و راحت‌ترین تجربه کاربری تمرکز کرده است.
این گوشی با بهره گیری از پردازنده شرکت کوالکام یعنی Qualcomm® Snapdragon™ ۸۴۵ ، ۴ گیابایت/ ۶ گیگابایت حافظه موقت و ۶۴ گیگابایت/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به راحتی از پس اجرای نرم‌افزارهای سنگین هم برمی‌آید. گوشی G7 ThinQ ال‌جی با داشتن صفحه‌نمایش پرنور ۶٫۱ اینچی ، تقریبا ۰٫۵ اینچ از پرچم‌دار قبلی این شرکت بزرگتر بوده ولی عرض گوشی هیچ‌ تغییری نکرده است تا به راحتی بتوان با یک دست با آن کار کرد.
ظاهر جدید سری G ال‌جی از یک بدنه فلزی پولیش شده تشکیل شده که زیبایی خاصی به این گوشی بخشیده است. این بدنه فلزی توسط Gorilla Glass 5 در جلو و پشت گوشی محافظت شده و دوام این مدل را بالاتر برده است. این مدل هم از استاندارد IP68 ضد آب و گرد و غبار بهره برده و برای نشان دادن عملکرد درست قطعات در شرایط سخت،  ۱۴ تست‌ نظامی استاندارد مقاومت MIL-STD 810G ارتش آمریکا را از سر گذرانده است.
 

مطالب مرتبط

 

دوربین ارتقا یافته و هوشمند‌تر

گوشی G7 ThinQ ال‌جی با یک دوربین ۸ مگاپیکسل در جلو و دوربین دوگانه در پشت گوشی با دو لنز  ۱۶ مگاپیکسل استاندارد و عریض برای وضوح تصویر بالاتر و ثبت جزئیات بیشتر عرضه شده است. دوربین حرفه‌ای با لنز عریض این گوشی اکنون مناظر را زیباتر ثبت کرده و در گوشه‌های تصویر کمتر شاهد اعوجاج خواهید بود. همچنین سلفی‌ها واضح‌‌تر و نسبت به گوشی‌های قبلی ال‌جی طبیعی‌تر  ثبت خواهند شد.
همچنین ال‌جی قابلیت‌های هوش مصنوعی مدل V30S را در این مدل بهبود داده است. AI CAM (دوربین هوش مصنوعی)ال‌جی از ۱۹ حالت تصویربرداری مختلف( هشت حالت بیشتر از قبل) برای ثبت هوشمند‌تر و بهینه‌تر لحظه‌ها استفاده می‌کند. در صورتی فیلتر پیشنهاد شده توسط AI CAM  متناسب با سلیقه کاربران نباشند، آنها میتوانند با انتخاب یکی از ۳ گزینه دیگر کیفیت عکس های خود را ارتقا دهند.
در گوشی G7 ThinQ ال‌جی عکاسی در نور کم با دوربین Super Bright Camera به سطح جدیدی ارتقا پیدا کرده است، و عکس‌ها چهار برابر روشن‌تر از تصاویری که دوربین‌های معمول ثبت می‌کنند، هستند. الگوریتم هوش مصنوعی با ترکیب سنورهای تصویربرداری و پردازش نرم‌افزاری،تنظیمات دوربین را به طور خودکار هنگام عکسبرداری در نور کم تنظیم می کند.
علاوه بر این‌ها ال‌جی قابلیت‌هایی به گوشی G7 ThinQ ا اضافه کرده است که عکاسی را لذت‌بخش‌تر از قبل می‌کند. حالتMode  Live Photo یک ثانیه قبل و بعد از زمانی که شاتر فشار داده می‌شود را ثبت می‌کند تا لحظات غیرمنتظره و لحظاتی که معمولا از دست می‌روند را ثبت کند. استیکرهای طراحی شده از قابلیت تشخیص چهره استفاده کرده و به صورت دوبعدی و سه‌بعدی روی صورت می‌نشینند. این استیکرها شامل مواردی از جمله عینک‌دودی و هدبند و غیره هستند که به صورت زنده روی صفحه نمایش ظاهر می‌شوند.
Portrait Mode(حالت پرتره) که برای اولین بار به سری G آمده است کاملا روی صورت تمرکز کرده و عکس‌هایی حرفه‌ای با پس‌زمینه تار می‌گیرد. حالت بوکه می‌تواند توسط دو لنز استاندارد و عریض انجام شده و به عاشقان عکاسی خلاقیت و انتخاب‌های بیشتری بدهد.
 
با گوشی G7 ThinQ ال جی بیشتر آشنا شوید
 

راحت‌تر و هوشمندتر با هوش‌مصنوعی

LG G7 ThinQ یکی از اولین دستگاه هایی است که ویژگی های آینده Google Lens را دریافت می کند.  Google Lens روش جدیدی برای جستجو با استفاده از آخرین تکنولوژی AI و دید رایانه است. با وجود این تکنولوژی، Google Assistant و Google Photos می تواند اطلاعات بیشتری در مورد اشیاء مانند منظره ها، گیاهان، حیوانات، کتاب ها و همچنین شناسایی متن ارائه دهد. بازدید از وبسایت ها، اضافه کردن کارت ویزیت را به لیست مخاطبین اضافه، اضافه کردن رویدادها را به تقویم و یا جستوجو در منوی رستوران –همگی از طریق Google Lens  امکان پذیر میباشد. جزئیات بیشتر در مورد Google Lens در Google I/O رونمایی خواهد شد.د.
کلید Google Assistant که درست زیر دکمه‌های تنظیم صدا قرار گرفته است، به کاربران گوشی G7 ThinQ ال‌جی دسترسی مستقیم به قابلیت‌های هوش مصنوعی می‌دهد. با یک‌بار فشار دادن این کلید Google Assistant اجرا شده و با دوبار فشار دادن  Google Lens که برای اولین بار در دستگاه موبایل از آن استفاده شده، فعال  میشود . همچنین کاربران می‌توانند برای حرف زدن با Google Assistant دکمه را نگه دارند.
با قابلیت تشخیص صدا از راه دور (SFFVR) و میکروفون بسیار حساس این گوشی، Google Assistant می‌تواند صدا را تا فاصله ۵ متری تشخیص دهد و دستور بگیرد. در قابلیت SFFVR می تواند دستور صوتی را از دیگر سر و صداهای محیط مجزا کرده و گوشی G7 ThinQ ال‌جی را تبدیل به جایگزینی قدرتمند برای بلندگوهای مجهز به هوش مصنوعی کند . به خصوص با توجه به اینکه این گوشی می‌تواند در زمانی که تلویزیون روشن هستند صدای شما را تشخیص دهد. همچنین باتوجه به اینکه دستورهای خاص صوتی برای Google Assistant در گوشی G7 ThinQ ال‌جی تعریف شده‌اند، کاربران می‌توانند فقط با استفاده از صدا، کارهای بیشتری را انجام دهند.
 

نمایشگری بسیار پرنورتر از رقبا

اولین چیزی که کاربران در هنگام کار با گوشی G7 ThinQ ال‌جی متوجه خواهند شد، نمایشگر ۶٫۱ اینچی QHD+ (3120 x 1440)  این گوشی است که از نسبت صفحه‌نمایش ۱۹٫۵:۹ FullVision  پشتیبانی کرده و حاشیه‌های صفحه‌نمایش را با ۵۰ درصد کاهش نسبت به مدل G6 به حداقل رسانده است. این گوشی با بهره‌گیری از جدیترین فناوری صفحه‌نمایش ال جی یعنی نمایشگر Super Bright می‌تواند با میزان نوری با قدرت ۱۰۰۰ نیت و نمایش ۱۰۰ درصد رنگ   DCI-P3 به راحتی در زیر نور خورشید دیده شود.
همچنین با توجه به نوع محتوا، نمایشگر می‌تواند در شش حالت مختلف تنظیم شود. حالت‌هایی شامل خودکار، کم‌مصرف، سینمایی، ورزشی، بازی و حرفه‌ای. در حالت خودکار، گوشی محتوای بازی یا عکس را بررسی کرده و میزان انرژی مصرف شده توسط نمایشگر را بهینه می‌کند. کاربر می‌تواند رنگ‌های تصویر را به وسیله تنظیم جداگانه میزان رنگ های گرم صفحه‌نمایش و RGB ، غنی‌تر کند.
صفحه‌نمایش دوم جدیدی که در این گوشی به کار گرفته شده است در هنگام تنظیم صفحه نمایش براساس کاربری و سلیقه کاربر، انتخاب‌های مختلفی را پیش روی او قرار می‌دهد. نمایشگر می‌تواند کاملا بسط پیدا کند و حالتی بدون حاشیه به گوشی بدهد و یا می توان آن را به سبک سنتی تر که در آن نوار اطلاع رسانی به طور کامل مشکی شده است تنظیم کرد. کاربران حتی می توانند نوار اطلاع رسانی را به یک رنگ دیگر برای شخصی تر کردن گوشی خود تغییر دهند.
 
با گوشی G7 ThinQ ال جی بیشتر آشنا شوید

تجربه صدای بی‌رقیب در دنیای گوشی‌های هوشمند

ال‌جی به تعهد خود برای ارائه‌ تجربه صوتی بی‌رقیب وفادار مانده و در گوشی G7 ThinQ از نوآوری‌هایی استفاده کرده است که این گوشی را در این حوزه بی‌رقیب می‌کند. برای اولین بار بلندگوهای  Boombox در این گوشی به کار گرفته شده‌اند که فضای داخل گوشی را مانند اتاق طنین صدا کرده و صدای بم گوشی را دو برابر می‌کنند. بلندگوهای Boombox گوشی G7 ThinQ می‌تواند بدون نیاز به بلندگوی خارجی، صدایی با باس قدرتمند تولید کنند. وقتی گوشی G7 ThinQ را روی یک سطح صاف یا جعبه قرار دهید، گوشی از فضای تعبیه شد داخل گوشی برای ایجاد رزونانس به عنوان ووفر استفاده می کند تا قدرت باس صدا حتی بیشتر از قبل ‌شود.
LG G7 ThinQ همچنین اولین گوشی هوشمند برای ارائه DTS:X همراه با صدا فراگیر سه بعدی و مجازی برای همه محتوا، تا ۷٫۱ کانال صوتی با هدفون میباشد.ال‌جی با وفادار ماندن به سابقه درخشان خود در زمینه تولید صدای باکیفیت، در گوشی جدید G7 ThinQ  نیز از فناوری Hi-Fi Quad DAC استفاده کرده که می‌تواند صدای بسیار شفاف و باکیفیت برای عاشقان موسیقی را تولید کند. به خصوص وقتی در هنگام گوش دادن از هدفون‌های با امپدانس بالا همراه این گوشی استفاده کنید.
آقای Hwang Jeong-hwan  رئیس بخش ارتباطات موبایلی ال‌جی می‌گوید: گوشی G7 ThinQ ال‌جی به صورت ویژه‌ای روی ویژگی های پایه ای و اساسی تمرکز کرده و عرضه آن یک فصل جدید برای شرکت محسوب می شود. با ترکیب شخصی‌سازی و قابلیت‌های هوش مصنوعی در کنار ویژگی‌های کاربردی این گوشی، مدل G7 ThinQ ال‌جی کاربرپسندترین گوشی شرکت ماست که بیشترین راحتی را برای مصرف‌کننده فراهم می‌کند.
گوشی G7 ThinQ ال‌جی در در روزهای آینده در کره جنوبی و به دنبال آن در بازارهای اصلی آمریکای شمالی، اروپا، آمریکای لاتین و آسیا نیز عرضه خواهد شد. قیمت و جزئیات بیشتر به صورت منطقه‌ای در زمان عرضه اعلام خواهد شد.
 
 

مشخصات کلیدی:

چیپست: Qualcomm® Snapdragon™ ۸۴۵
صفحه نمایش: ۶٫۱-inch QHD+ 19.5:9 FullVision Super Bright Display (3120 x 1440 / 564ppi)
حافظه:
مدل LG G7 ThinQ : حافظه موقت ۶GB LPDDR4x  / حافظه داخلی / ۶۴GB UFS 2.1  MicroSD (up to 2TB)
مدل LG G7+ ThinQ : حافظه موقت ۶GB LPDDR4x  / حافظه داخلی / ۱۲۸GB UFS 2.1  MicroSD (up to 2TB)
دوربین:
دوربین پشتی: ۱۶ مگاپیکسل فوق عریض (F1.9 / 107°) / ۱۶ مگاپیکسل استاندارد (F1.6 / 71°)
دوربین سلفی: ۸ مگاپیکسل لنز عریض (F1.9 / 80°)
باتری: ۳۰۰۰ میلی‌آمپر
سیستم عامل: آندروید ۸ Oreo
سایز: ۱۵۳٫۲ x 71.9 x 7.9 میلی‌متر
وزن: ۱۶۲ گرم
اتصالات: Wi-Fi 802.11 a, b, g, n, ac / Bluetooth 5.0 BLE / NFC / USB Type-C 2.0 (3.1 compatible)
رنگ‌ها: خاکستری، مشکی، آبی، صورتی
دیگر ویژگی‌ها: نمایشگر Super Bright / نمایشگر دوم جدید / دوربین مجهز به هوش مصنوعی / دوربین Super Bright / قابلیت تشخیص صدا از راه دور / بلندگوی Boombox / لنز گوگل / / AI Haptic مبدل صدای Hi-Fi Quad DAC / صدای فراگیر سه بعدی DTS:X / استاندارد ضد آب و گردوغبار IP68 / HDR10 / کلید میانبر دستیار گوگل / تشخیص صدا / حسگر اثرانگشت / شارژ سریع Qualcomm® Quick Charge™ ۳٫۰ / شارژ بی‌سیم / استاندارد مقاوم در برابر ضربه MIL-STD 810G / رادیو FM


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا