اخبار

با Emoji Slider، استیکر جذاب اینستاگرام آشنا شوید

Emoji Slider استیکر جدیدی است که اینستاگرام چندی پیش از آن رونمایی کرد. با استفاده از این استیکر می‌توان نظرسنجی‌های جالبی را روی استور‌ها گذاشت. همراه موبایلستان باشید.
احتمالا در طول روز‌های گذشته در استور‌های اینستاگرام، اسلایدرهایی با یک اموجی را مشاهده کرده‌اید که با کشیدن آن‌ها به چپ و راست نظرتان را ذخیره می‌کنند. این اسلایدر مربوط به استیکری است که اینستاگرام چندی پیش از آن با نام Emoji Slider رونمایی کرد. عملکرد این استیکر برای زمان‌هایی است که کاربران می‌خواهند سوالی نظرسنجی مانند از دوستانشان بپرسند. برای انتشار این استیکر باید ابتدا تصویر یا فیلمی بگیرید و در زمان انتشار آن به عنوان استوری (Story) در اینستاگرام، این استیکر را روی آن قرار دهید. امکان قرار دادن این استیکر در تمام بخش‌های صفحه وجود دارد. بعد از قرار دادن استیکر نیز باید سوالتان را روی آن بنویسید. برای نماد لغزنده هم باید یک اموجی (Emoji) انتخاب کنید.

مطالب مرتبط:

emoji slider
کاربران برای پاسخ دادن به این سوال که در استوری پرسیده شده است باید اموجی نوار لغزنده را بر اساس نظرشان به سمت چپ یا راست بکشند. بعد از ول کردن نوار لغزنده نیز میانگین پاسخ‌های سایر افراد نمایش داده می‌شود. بر اساس ادعای اینستاگرام، استفاده از Emoji Slider باعث می‌شود که کاربران با دوستان و فالور‌یشان احساس نزدیکی بیشتر داشته باشند.
قابلیت مذکور در بروزرسانی جدید اینستاگرام اضافه شده است. کاربران می‌توانند با آپدیت کردن اینستاگرام‌شان به نسخه ۴۴ این اپلیکیشن در اندروید و iOS، استیکر Emoji Slider را در استوری‌های خود قرار دهند. از طریق لینک‌های زیر می‌توانید این اپلیکیشن را دانلود کنید.

دانلود اینستاگرام از گوگل پلی (اندروید)

دانلود اینستاگرام از پلی استور (iOS)


بیشتر بخوانید:

بررسی گوشی Nokia ۷ plus
موارد عجیبی که انتظار وجودشان را در ال جی G۷ ThinQ نداشتیم
رکورد سرعت اینترنت همراه در ایران توسط همراه اول شکسته شد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا