اخبارلوازم خانگی

با Revo Base آشنا شوید؛ هاب فوق کوچک سرگرمی های خانگی ایسر مجهز به ویندوز ۱۰

شرکت ایسر در کنار باریک ترین لپتاپ دنیا و لپتاپ گیمینگ جدید خود با نمایشگر خمیده ی ۲۱ اینچی، یک دستگاه جدید دیگر نیز معرفی کرد که برای اتاق نشیمن در نظر گرفته شده است.
جف لی از شرکت ایسر در این باره گفته است: «با فراگیر شدن انتقال و پخش دیجیتالی محتوا، یک هاب کوچک سرگرمی های خانگی می تواند راحتی و فضای ذخیره ای در اختیار کاربران خود قرار دهد که اساساً از توان لپتاپ یا تبلت خارج است». شرکت مذکور با همین نگاه Revo Base، هاب اولترا کامپکت سرگرمی خانگی خود را معرفی می کند.
این هاب فوق کوچک که به ویندوز ۱۰ پی سی نیز مجهز است تنها ۵.۳ سانتی متر ارتفاع دارد و ابعاد آن نیز ۱۴ در ۱۴ است و با وجود کوچکی از قابلیت پشتیبانی خوبی برخوردار است. دستگاه یاد شده می تواند تا پردازنده ی Core i7 اینتل، ۸ گیگابایت RAM و تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی SSD یا ۲ ترابایت هارد درایو پشتیبانی به عمل بیاورد.
دستگاه یاد شده از لحاظ اتصال نیز گزینه های متنوعی در اختیار کاربران قرار می دهد از جمله پورت USB 3.1 نسل ۱، DisplayPort و HDMI و وایرلس ۸۰۲٫۱۱ ac. به لطف قابلیت اتصال به نگهدارنده های سازگار با VESA نیز می توان آن را به کلی از دید خارج کرد.
 

1472643429_acer-revo-base_story

1472643434_acer-revo-base-01_story

لی گفته است دستگاه یاد شده به عنوان دستگاهی مختص سرگرمی های خانگی، مرور اینترنت و پخش محتوا طراحی شده که می تواند نیاز های عملکردی و چند منظوره ی کاربران امروزی را مرتفع کند و در عین حال محدودیت های فضایی و حجمی فضا های مسکونی امروزی نیز در آن لحاظ شده باشد.
دستگاه مذکور در سه ماهه ی نخست ۲۰۱۷ به قیمت ۴۲۹ یورو در اروپا، خاورمیانه و آفریقا عرضه خواهد شد. وضعیت فروش آن در آمریکای شمالی نیز هنوز مشخص نیست.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا