اخبار

برای تجربه‌ی کامل نسخه‌ی ریمستر بازی CoD: Modern Warfare‌ به دیسک بازی Infinite Warfare‌ نیاز خواهید داشت

در حالی که زمان کمی تا انتشار بازی Call of Duty: Infinite Warfare‌ باقی مانده است، به نظر می‌رسد حدس و گمان‌های پیرامون این بازی درست از آب درآمده است و برای تجربه‌ی کامل نسخه‌ی ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare به دیسک بازی Call of Duty: Infinite Warfare احتیاج خواهید داشت.
 
به دلیل اینکه بخش داستانی بازی Modern Warfare در ابتدا برای کاربران پلی‌استیشن عرضه خواهد،‌بسیاری از طرفداران این مجموعه تصور می‌کردند که بخش چندنفره این بازی نیز با یک بروزرسانی به بازی اضافه خواهد شد. با این حال روز گذشته در وب‌سایت رسمی این بازی توضیحاتی برای کاربران ارائه شد:
 

در زمان عرضه‌ی نسخه‌ی ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare، این بازی شامل ۱۰ نقشه از بخش چندنفره‌ی این مجموعه خواهد بود و سایر نقشه‌ها تا تاریخ ۱۱ دی عرضه خواهد شد. نسخه‌ی ریمستر بازی Modern Warfare‌ یک بازی کامل است و برای اجرای آن به دیسک این بازی احتیاج دارید. همچنین این بازی به اینترنت نیاز دارد.
 

در این توضیحات اعلام شده است که برای اجرای این بازی به دیسک این بازی احتیاج دارید ولی خبری در رابطه با عرضه‌ی این بازی در دیسک جداگانه از سوی اکتیویژن اعلام نشده است. به همین دلیل احتمال دارد تا با دیسک بازی Call of Duty: Infinite Warfare‌ بتوان این بازی را اجرا کرد. اما به نظر می‌رسد کسانی که قصد دارند تا این بازی را با تمامی‌ نقشه‌های بخش چند‌نفره تجربه کنند باید یک دیسک جداگانه در اختیار داشته باشند.
 
بازی Call of Duty: Infinite Warfare‌ در تاریخ ۱۴ آبان برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین به همراه این بازی،‌ نسخه‌ی ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare نیز عرضه خواهد شد که شامل بخش داستانی تک‌نفره و بخش چندنفره خواهد بود.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا