اخبار

برترین‌ نرم‌افزارهای اندروید معرفی شدند

برترین‌ نرم‌افزارهای اندروید

امروزه هر کاربر دستگاه‌های هوشمند حداقل یک نرم‌افزار ضروری و واجب بر روی دستگاه خود دارد. شما نیز با جستجو در سابقه استفاده از دستگاه هوشمند خود می‌توانید به نرم‌افزاری ضروری که بر روی آن نصب دارید پی ببرید. این نرم‌افزار ضروری هرروزه مورداستفاده قرار می‌گیرد و استفاده از دستگاه هوشمند را بدون آن نمی‌توان تصور کرد. این دسته از نرم‌افزارهای ضروری موضوعات مختلفی را شامل می‌شوند. برخی از آن‌ها ممکن است نرم‌افزارهای مرتبط با بهبود عملکردهایی باشند که هرروزه با آن‌ها سروکار دارید و یا حتی می‌توانند شبکه‌های اجتماعی باشند که برای اتصال به دوستان، همکاران و افراد خانواده از آن‌ها استفاده می‌کنید. حتی این نرم‌افزار ممکن است بازی کامپیوتری ویژه‌ای باشد که ساعت‌ها با آن مشغولید.
بااین‌حال نوع این برنامه تفاوتی ندارد و موضوع آن هرچه که باشد، از دلایلی که موجب علاقه بیش‌ازحد شما به آن نرم‌افزار می‌شود می‌توان از طراحی خوب، باثبات، بهینه‌سازی شده و با رابط کاربری روان و… اشاره کرد.
در همین رابطه نیز کمپانی گوگل به‌تازگی  دسته جدیدی از بازی‌ها و نرم‌افزارها را آماده کرده است و به‌زودی آن را در لیست برتر اندروید قرار خواهد داد. این فهرست در ماه ژوئن به پلی استور معرفی شد و شامل نرم‌افزارهایی بود که کاربری و تجربه کاربر از اندروید را بهبود می‌بخشد. لازم به ذکر است که میزان نصب و فروش برنامه‌ها در اینجا معیار تعیین‌کننده نیست و انتخاب این نرم‌افزارها متمرکز بر طراحی و کاربری آن‌هاست و به‌این‌ترتیب می‌توانید در این لیست شامل نرم‌افزارهایی باشید که دانلود آن‌ها حتی به ۱۰۰ هزار نیز نرسیده است.
این شرایط درباره بازی‌ها نیز صادق است و به‌این‌ترتیب بازی Lords Mobile با ۵۰ میلیون دانلود و نصب در رتبه دوم و بعد از بازی Lumino City با کمتر از ۱۰ هزار دانلود و نصب قرارگرفته است. خوشبختانه توسعه‌دهندگان Lumino City می‌توانند امیدوار باشند که با قرارگیری در رتبه بالای لیست بهترین‌های اندروید در طی چند روز آینده به مرز میلیونی دانلود برسند.
لازم به ذکر است که شما می‌توانید از اینجا به فهرست این بازی‌ها و از اینجا به فهرست برترین‌های نرم‌افزاری گوگل دسترسی داشته باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا