اخبار

برخی منابع از احتمال عرضه‌ی رایگان بازی Battleborn خبر می‌دهند

مدتی است که خبری در رابطه با بازی Battleborn منتشر نمی‌شود و تعداد کاربران این بازی به شدت کاهش پیدا کرده است. این بازی با وجود پیچیدگی‌هایی که داشت، بسیار جذاب به نظر می‌رسید ولی به دلیل برخی مشکلات موفق نشد. اخیرا مطلبی منتشر شده است که از احتمال رایگان شدن این بازی خبر می‌دهد.
یکی از دلایل عدم موفقیت این بازی، تاریخ عرضه‌ی این بازی بود. بازی Battleborn با فاصله‌ی زمانی کمی از بازی Overwatch منتشر شد و بلیزارد با عرضه‌ی عنوان جدید خود تمام توجه‌‌ها را به سوی خود جلب کرد. دلیل دیگر نیز مشکلاتی است که هر بازی بزرگ جدید با آن روبرو می‌شود.
افرادی که از این بازی لذت برده بودند از استودیو گیرباکس خواستند تا این بازی به صورت رایگان عرضه شود. ایده‌ای که بسیار جالب به نظر می‌رسد. در همین رابطه یکی از منابع داخلی گیرباکس اعلام کرده است که نسخه‌ای رایگان از بازی Battleborn در راه است.
با این حال رندی پیچ‌فورد، مدیر استودیو گیرباکس با انتشار مطلبی در حساب کاربرای توییتر خود، خبر رایگان شدن بازی Battleborn را تکذیب کرد. او در این رابطه گفت:

به من اطلاع دادند که داستانی منتشر شده است که خبر از رایگان شدن بازی Battleborn می‌دهد اما این خبر دروغ است. ما هیچ برنامه‌ای برای رایگان کردن این بازی نداریم.

او در ادامه با انتشار پست جدیدی خبر از انتشار نسخه‌ی Trial این بازی داد:

ما برنامه‌هایی داریم که هنوز اعلام نشده است و قرار است نسخه‌ی Trial این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار بگیرد.

پیچ‌فورد کمی بعد اعلام کرد که نسخه‌ی Trial این بازی محدودیت زمانی نخواهد داشت و اینطور به نظر می‌رسد که این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت! اما نکته‌ی واضح این است که استودیو گیرباکس در حال حاضر نمی‌خواهد اطلاعاتی در این رابطه منتشر کند چرا که در صورتی که اعلام شود این بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد، کسی این بازی را نخواهد خرید. با این حال باید منتظر خبر‌های جدیدی از سوی گیر‌باکس باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا