اخباربرنامه و بازی

بررسی برنامه Solid Alarm Clock برنامه ای جایگزین آلارم گوشی شما

برنامه Solid Alarm Clock  برنامه ایست برای آن دسته از کاربران که یا خیلی خواب سنگین دارند و یا این که از آلارم های اندرویدی گوشی های خود خسته شده اند.
این برنامه با طراحی بسیار عالی ساخته شده و برای این ساخته شده است که دیگر خواب سنگین به سراغتان نیاید.این برنامه دارای مد هایی برای نوع زنگ بیداری است که تنوع را برای شما افزایش می دهد.
این برنامه یک نسخه ارتقاء یافته از همان آلارمی است که در همه گوشی های اندرویدی انگلیسی وجود دارد.هدف اصلی این برنامه این است که شما را در هر صورت ممکن بیدار کند!به هر نحوی!
حالت عادی Solid Alarm Clock به این صورت است که ابتدا با یک نوای ملایم شروع کرده و کم کم تغییر صدا می دهد.همچنین کم کم از نوای آرام به نوای سنگین و بعد به نواهایی با فرکانس بالا تغییر وضعیت می دهد.به طوری که در قسمت آخر صداهایی گوشی خراش با فرکانس بسیار بالا می شنوید!
یکی از خصوصیت های این برنامه وجود سیستمی است که برای تغییر به هر صدا در آلارم ها ابتدا یک پیش آهنگ اجرا می کن که کاربر در خواب شوکه نشود.این مورد برای زمان هایی مناسب است که شاید شما در یک جلسه کاری باشید و یادتان رفته باشید آلارم را خاموشی کنید.این تغییر آهنگ ها به شما هشدار می دهد که به فاز های بعدی آلارم داریم وارد می شویم!
این برنامه دارای مدل های خاموش شدن متنوع نیز می باشد.از حل کردن معماهای ریاضی گرفته تا ماز و عکسبرداری از شیء خاص.به این صورت که به شما اطلاع می دهد باید از یک جسم خاص عکس بگیرید تا آلارم را قطع کند!جالب است نه؟
در عکس زیر ظاهر این اپلیکیشن را نیز میتوانید ببینید.
Solid Alarm Clock Solid Alarm Clock

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا